Pukkelpop 2025

Dikke was top op Werchter, maar dan zetten ze die ook nog eens op vrijdag ... Moet voor mij persoonlijk zowat de meest stacked dag zijn in de geschiedenis van Belgische festivals. Zaterdag wordt dan weer veel kalmer & ga ik de tijd nemen om de Boulevard Bizar etc. eens te verkennen.
Eigenlijk perfect zo. Vrijdag echt waanzinnig sterk zowel bovenaan als in de breedte, zaterdag daarvan bekomen en wat kleinere ontdekkingen doen. Zondag is ook gewoon sterk met nog eens 2 (3 als je Justice meetelt) headliners op de main om collectief mee af te sluiten.

Blijf het zeggen, enorm sterke lineup vind ik.

Eigenlijk perfect zo. Vrijdag echt waanzinnig sterk zowel bovenaan als in de breedte, zaterdag daarvan bekomen en wat kleinere ontdekkingen doen. Zondag is ook gewoon sterk met nog eens 2 (3 als je Justice meetelt) headliners op de main om collectief mee af te sluiten.

Blijf het zeggen, enorm sterke lineup vind ik.
En toch klagen over Altin Gün 🙈😁 Ik baal ook wel van Yussef Dayes, was al weinig in de richting van jazz dit jaar... Maar goed, Altin Gün, ook leuk!
En zoals je zei: gewoon een heel sterke line-up, dat klein grut kan alleen maar voor moeilijkheden zorgen in mijn planning.

Nog een Atomic Orchestra (en wie weet nog een verrassing), en de timetable aub!

En toch klagen over Altin Gün 🙈😁 Ik baal ook wel van Yussef Dayes, was al weinig in de richting van jazz dit jaar... Maar goed, Altin Gün, ook leuk!
En zoals je zei: gewoon een heel sterke line-up, dat klein grut kan alleen maar voor moeilijkheden zorgen in mijn planning.

Nog een Atomic Orchestra (en wie weet nog een verrassing), en de timetable aub!
En toch klagen! Nu ja klagen, eerder balen dat die me altijd maar likt te ontglippen. Over Macklemore had ik ook wat te klagen hoor.

Maar bottom line blijft dat de lineup nog altijd heel fier overeind staat. Denk dat dit zelfs nog sterker is dan die van vorig jaar.

En toch klagen! Nu ja klagen, eerder balen dat die me altijd maar likt te ontglippen. Over Macklemore had ik ook wat te klagen hoor.

Maar bottom line blijft dat de lineup nog altijd heel fier overeind staat. Denk dat dit zelfs nog sterker is dan die van vorig jaar.
Ik vind Macklemore, door Hind's Hall, misschien wel relevanter dan ie ooit was. En vond ik A$AP Rocky ook niet per sé een relevante rapper - dan hadden ze Tyler The Creator moeten programmeren daar...

Los daarvan ga ik mogelijks toch niet kijken. 😁 😁

• Leuk
Waarderingen: Mr. Y
Ik zal zaterdag in tegenstelling tot anderen hier weinig tijd hebben om te bekomen van die idd waanzinnige vrijdag. 😀 Voor mij persoonlijk een zeer sterke Club en Backyard die dag met Idles op de Main er bovenop.

laat die timetable nu maar eens komen, mijn gevoel doet vermoeden dat het wel eens deze week zou kunnen gaan gebeuren want het is inmiddels eind juli.

Ik blijf ook maar kijken naar berichten of nieuwtjes over Pukkelpop. Het begint wel heel erg te kriebelen, maar helaas nog 3,5 week wachten.

Op het Lowlands-forum wordt gesproken over een 'TBA'-datum voor Yousuke Yukimatsu op 16 augustus. Hij speelde afgelopen weekend in Dour, en twee van de Pukkelpop-boekers volgen hem, dus hij zou een mogelijke boeking kunnen zijn. Ik weet echter niet zeker of hij past bij de rest van de Saturday Boiler-line-up?

• Leuk
Waarderingen: Gigi21
Website ook zojuist geüpdatet, er is ruimte gemaakt voor de timetable, dus ik denk dat woensdag de dag zal zijn.

Was vorig jaar zo'n geweldig optreden van the Atomic Orchestra. Vooral de balans tussen het orkest en de andere instrumenten (gitaar, drums) hadden ze zo goed als perfect gedaan.

Users who are viewing this thread