Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Maar de aankondiging is dat die 3 artiesten een sessie bij StuBru gedaan hebben (die op VRT Max te bekijken is), toch?
Of heb ik dat zo verkeerd begrepen.
Maar de aankondiging is dat die 3 artiesten een sessie bij StuBru gedaan hebben (die op VRT Max te bekijken is), toch?
Of heb ik dat zo verkeerd begrepen.
"Wakker worden met een orkestrale versies van popsongs: daar heeft The Atomic Orchestra in het verleden al een paar keer voor gezorgd op Pukkelpop. Dit jaar doen ze het op zaterdag 16 augustus om 12:30 uur in de Marquee. Wie al zeker mee op het podium zal staan, zijn Brihang, Amenra en singer-songwriter ISE."
"Wakker worden met een orkestrale versies van popsongs: daar heeft The Atomic Orchestra in het verleden al een paar keer voor gezorgd op Pukkelpop. Dit jaar doen ze het op zaterdag 16 augustus om 12:30 uur in de Marquee. Wie al zeker mee op het podium zal staan, zijn Brihang, Amenra en singer-songwriter ISE."
Die sessies draaien niet rond Pukkelpop he? Dat zijn gewoon livesessies die zijn opgenomen in samenwerking met StuBru, niets meer en niets minder. En als je er al iets in wilt zien, zou ik het marketingtechnisch juist slim vinden als reclame.