Pukkelpop 2025

Maar de aankondiging is dat die 3 artiesten een sessie bij StuBru gedaan hebben (die op VRT Max te bekijken is), toch?
Of heb ik dat zo verkeerd begrepen.
in samenwerking met Pukkelpop. Reken er maar op dat ze alle 3 hun stukje komen doen.

Die redenering snap ik. Maar ik snap niet waarom ze die sessies dan nu al online zouden zetten, dat neemt het unieke van die show toch net weg?

• Leuk
Waarderingen: LanderV
Is dat zo? Voor mn gevoel is de Marquee een slag groter
Ik dacht dan weer lang dat de Dance Hal net een tikje groter was, maar heb me laten wijsmaken dat beide dezelfde capaciteit hebben/hadden.

collega’s, geef eens jullie beste tips voor kleinere te ontdekken bands! Vooral gitaarwerk aub!

"Wakker worden met een orkestrale versies van popsongs: daar heeft The Atomic Orchestra in het verleden al een paar keer voor gezorgd op Pukkelpop. Dit jaar doen ze het op zaterdag 16 augustus om 12:30 uur in de Marquee. Wie al zeker mee op het podium zal staan, zijn Brihang, Amenra en singer-songwriter ISE."

• Leuk
Waarderingen: Gigi21 en LanderV
"Wakker worden met een orkestrale versies van popsongs: daar heeft The Atomic Orchestra in het verleden al een paar keer voor gezorgd op Pukkelpop. Dit jaar doen ze het op zaterdag 16 augustus om 12:30 uur in de Marquee. Wie al zeker mee op het podium zal staan, zijn Brihang, Amenra en singer-songwriter ISE."
Tjonge jonge, marketing-gewijs slaat dat toch nergens op, om die sessies dan al voor Pukkelpop te delen...

Wel benieuwd naar Brihang en Amenra.

Tjonge jonge, marketing-gewijs slaat dat toch nergens op, om die sessies dan al voor Pukkelpop te delen...

Wel benieuwd naar Brihang en Amenra.
Die sessies draaien niet rond Pukkelpop he? Dat zijn gewoon livesessies die zijn opgenomen in samenwerking met StuBru, niets meer en niets minder. En als je er al iets in wilt zien, zou ik het marketingtechnisch juist slim vinden als reclame.

Users who are viewing this thread