Pukkelpop 2025

Proberen wat locaties te pinpointen op google maps. P10 is inderdaad 40 minuten lopen ongeveer. Vanaf de zuidelijke parkeerplaatsen lijkt het inderdaad veel beter te doen, al zie ik dat ik sowieso vanaf die kant zou komen.
Als je vanuit Maastricht komt via de E313 dan ga je inderdaad via Hasselt ri. Pukkelpop. Dan zit je goed qua dagparkings.

• Leuk
Waarderingen: elo en Sjakie de Wit
Vroeger was het vlak bij de uitgang en was het zo makkelijk, nu voelt het alsof het een kilometer verderop is (er staat 750 meter op de website). Niet wat ik wil na de hele dag en nacht op de been te zijn geweest. Het hielp ook niet dat het elke nacht regende en dat er de eerste nacht nauwelijks bussen reden, waardoor iedereen zich als beesten gedroeg toen er eindelijk een bus kwam.

Hebben ze Uber in Hasselt?
Als je tentje achteraan één van de 2 campings staat is het nog veel verder dus niks te klagen. ;)

En ja hoor er is uber in Hasselt, we hebben zelfs elektriciteit en stromend water. :cool:

Eerste Europese halte 2025 van Queens of the Stone Age in Pohoda festival Slovakije geeft ook een idee van hun setlijst die ze deze zomer gaan spelen op festivals zoals PKP. Luister ook naar toespraak Josh vanaf 35min30s.

• Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: bartv en Kachelle
Je kan op de website vragen stellen aan een bot, ik vroeg of de line-up compleet is en kreeg dit antwoord…

Bijlagen

• IMG_4543.png
    IMG_4543.png
    552,4 KB · Weergaven: 84
Cabaret Vert, dat gelijktijdig met PKP loopt, heeft deze morgen via de socials zijn timetable bekend gemaakt.

Cabaret Vert, dat gelijktijdig met PKP loopt, heeft deze morgen via de socials zijn timetable bekend gemaakt.
Niet echt relevant als ik die timetable zie, weinig gelijke namen en een suki waterhouse gaat niet op de main staan bijvoorbeeld

Ik zag dat Doechii 55 minuten speelt op Rock en Seine. Op andere festivals speelt ze 45 minuten.

Fred Again (headliner vrijdag) en Sam Smith (headliner zaterdag) speelden vorig jaar 90 minuten op PKP. Royal blood (vervangers QOSA) een kwartier minder. Ik neem aan dat headliners normaal 90 minuten spelen op PKP.

Users who are viewing this thread