Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
even zitten rondneuzen op de website en er zijn mij 2 nieuwe dingen opgevallen. vanaf dit jaar (en dat is voor zover ik herinner nieuw) kun je op het festivalterrein eet & drank bonnen stuk per stuk kopen om overschot tegen te gaan en er is een chat waar je vragen kan stellen aan de hand van ai vermoed ik.
even zitten rondneuzen op de website en er zijn mij 2 nieuwe dingen opgevallen. vanaf dit jaar (en dat is voor zover ik herinner nieuw) kun je op het festivalterrein eet & drank bonnen stuk per stuk kopen om overschot tegen te gaan en er is een chat waar je vragen kan stellen aan de hand van ai vermoed ik. Bekijk bijlage 15189 Bekijk bijlage 15190
Ben er ook pas achtergekomen op de laatste dag. Wou toen niet veel bonnetjes meer kopen en vroeg aan de kassa wat het kleinste aantal was. En bleek dus dat je per bonnetje kan kopen.
The Streets waren op RW24 en werden kort daarna aangekondigd voor Pukkelpop vorig jaar, dus misschien een of twee namen uit de line-up van RW. Wet Leg is voor mij wederom de meest voor de hand liggende.
Wet Leg speelt ook tegen Brussel op 2 november.
3 keer in de regio in 4 maanden, dat is niet erg waarschijnlijk voor mij.
Misschien Amyl (In Europa tot R&L) of Hermanos Gutierrez (Øya-WOW)
In de app staat nu bij alle artiesten TIMINGS maar nog wel zonder echt een TIMING.
Ik ga ervanuit dat ze zich aan het voorbereiden zijn op de timings die vandaag komen .
In de app staat nu bij alle artiesten TIMINGS maar nog wel zonder echt een TIMING.
Ik ga ervanuit dat ze zich aan het voorbereiden zijn op de timings die vandaag komen .