Pukkelpop 2025

Ik vind het een verschrikkelijk nummer.
Kan wel komen omdat ik de Gotye versie zovele jaren geleden al niet meer kon horen natuurlijk.

Ik meen me te herinneren dat ze in 2015 bij het 30-jarige jubileum een paar maanden voor het festival begon een grote aftelklok plaatsten op de hoek van het festivalterrein. Hopelijk doen ze dat opnieuw voor deze jubileum editie, ik vind dat zalig en kan daar van genieten telkens ik voorbij de Pukkelpop wei fiets(te) of passeer(de) met de auto kunnen zien hoe lang het nog is tot het festival begint. Ze deden dat toen Onder #pkp15countdown op sociale media. En wat mij betreft mogen ze dat gerust elk jaar doen niet alleen bij een jubileum jaar.
IMG_4087.jpeg

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Dave
Updated..

Pas gerust aan als je dingen beter ziet.
Op basis van de discussie ivm de plaats van Justice, vraag ik me af: zou Pukkelpop ervoor kiezen om elke avond met iets dansbaars af te sluiten in de Marquee? Want dan zou het inderdaad zomaar kunnen dat Jamie XX (vrijdag), Justice (zondag) en op zaterdag dan De Jeugd van Tegenwoordig (quasi zeker dat die niet lager dan Ronnie Flex staan, en Lotto Arena zo goed als uitverkocht)...

Op basis van de discussie ivm de plaats van Justice, vraag ik me af: zou Pukkelpop ervoor kiezen om elke avond met iets dansbaars af te sluiten in de Marquee? Want dan zou het inderdaad zomaar kunnen dat Jamie XX (vrijdag), Justice (zondag) en op zaterdag dan De Jeugd van Tegenwoordig (quasi zeker dat die niet lager dan Ronnie Flex staan, en Lotto Arena zo goed als uitverkocht)...
Zou leuk zijn!

Users who are viewing this thread