Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Je kunt het uitrekenen op de manier waarop ze op de website zijn ingedeeld. Dat betekent dat Balu Brigada na Michael Kiwanuka speelt, wat ik niet zie gebeuren, dus ik denk dat dat binnenkort zal veranderen. De meeste andere podia zijn makkelijk uit te rekenen.
The Murder Capital zou behoorlijk dom zijn als het zou botsen met Queens Of The Stone Age. Ik denk niet dat Karate in de Backyard gespeeld zal worden. Lift of Club denk ik.
Dit is voor mij de ultieme kracht van pukkelpop . Het is praktisch onmogelijk om 2u lang niets op de line up te hebben dat je wilt meepikken.
Persoonlijke toppers op de main & marquee zijn voor mij alleen maar bonuspunten.
Karate Zotte toevoeging. Alleen spijtig dat ze op vrijdag staan, de dag die al zo stacked was. Ook Chloe Slater, Ise, High Hi en The Linda Lindas nog eens toegevoegd aan die dag. Dat wordt een hele dag van het één naar het ander hollen met hopelijk niet té veel clashes. Vrijdag blijft een vrij magere dag voor mij, al is Kneecap wel een heel mooie toevoeging.
Ik hoop toch Montell Fish en Isabella Larosa niet op hetzelfde moment, ik denk ook niet dat de organisatie dit zou doen aangezien beide artiesten populair zijn bij hetzelfd publieke