Pukkelpop 2025

Sta er toch altijd versteld van dat StuBru eerder pkp informatie weet en dat op voorhand mag delen. Want Vanuit de organisatie nog niets daarover, dat zal woensdag bij de nieuwe namen wel bekend gemaakt worden. Ben Benieuwd wat de tickets en eet & drink vouchers gaan kosten kortom hoeveel duurder ze worden.
Het was een soort reclamespot met vermelding van de headliners en op het einde de datum van de ticketverkoop. Lijkt mij dus toch iets van de organisatie te zijn. Nu moet ik ook wel zeggen dat ik het niet meer opnieuw gehoord heb en hier staat heel de dag StuBru op... Mss iets te vroeg laten horen?

Heeft iemand de sticker al ontvangen en dus gewonnen? Ben benieuwd of ze al verstuurd of onderweg zijn en ik dus mijn brievenbus in de gaten kan houden om te kijken of ik eentje gewonnen heb.

Voorspellingen voor woensdag? Derde daling van de namen vorig jaar waren....

Inhaler, Fontaines DC, J Hus, Amenra, Brutalismus 3000, Crystal Fighters, Enter Shikari, Flogging Molly, Hedex, Romy, The Haunted Youth, Sugababes.

Wilde al gaan mopperen dat Inhaler vorig jaar als was geweest, tot ik het hele rijtje zag.
Verwacht wel een rijtje met genoeg kwaliteit zoals vorig jaar.

Inhaler, Fontaines DC, J Hus, Amenra, Brutalismus 3000, Crystal Fighters, Enter Shikari, Flogging Molly, Hedex, Romy, The Haunted Youth, Sugababes.
Hopelijk Mk.gee, Vampire Weekend & Sharon Van Etten

• Leuk
Waarderingen: koolket

Ik gok op een groter pakketje dan vorige week (naam of 15). Veel vrouwen - een aantal voor de zondag als tegengewicht voor het mannelijk geweld op de Main - maar toch ook heel moeilijk in te schatten. Was vorige keer wel veel van buiten mijn interessegebied, dus ik zet er nu veel van mijn interessegebied bij; hoop doet leven. 😉

Doechii, The Last Dinner Party, Sharon Van Etten, Self Esteem, Nelly Furtado, Bicep, Mk.Gee, Nilüfer Yanya, BCNR, Stereophonics, GOAT, Geordie Greep, ...

Joker: VAMPIRE WEEKEND AUB

• Leuk
Waarderingen: koolket
Beetje passé, niet? Ook zeer twijfelachtig wat er nu eigenlijk live is, als ze spelen.
Als je het zo verteld voelt het aan als de perfecte band voor de Crystal Fighters spot van vorig jaar.
Over hun hoogtepunt en live soms tegenvallend. Maar in een tent, kan het misschien wel een nostalgisch feestje worden voor de fans. Geen idee of Crystal Fighters vorig jaar een feestje is geworden, was iemand daar?

• Leuk
Waarderingen: davadude
Als je het zo verteld voelt het aan als de perfecte band voor de Crystal Fighters spot van vorig jaar.
Over hun hoogtepunt en live soms tegenvallend. Maar in een tent, kan het misschien wel een nostalgisch feestje worden voor de fans. Geen idee of Crystal Fighters vorig jaar een feestje is geworden, was iemand daar?
Het was een zeer leuke Club-afsluiter. Waardevol alternatief voor Royal Blood 😉

Bijgewerkte wens voor aanstaande woensdag o.b.v. wat (in de buurt) tourt:

King Krule, Vampire Weekend, Zaho De Sagazan, Lambrini Girls, Mk.gee, Black Country, New Road, The Chats, Molchat Doma, Wallows, Bilmuri, Pale Waves, Mannequin Pussy, The Dare, Empire of the Sun, Dry Cleaning, October Drift, Man/Woman/Chainsaw, Wild Pink.

Wat hopen/verwachten jullie?

• Leuk
Waarderingen: elo en Jojo
Ze gaan woensdag sowieso nog wat hoge lijnen invullen en publieksfavorieten toevoegen.
Wat missen we nog? Als Marlon Hoffstadt effectief komt, is dat voor woensdag. Idem voor Vampire Weekend. The Last Dinner Party zal er ook wel bij zitten. Typisch Pukkelpop zou ook een Nelly Furtado zijn. Doechii? Wallows? Nog iets groot Belgisch zoals Tamino?

• Leuk
Waarderingen: Jaulez en boilerfun
I prevail lijkt me ook wel een zekerheidje, op een redelijk hoge mainstage spot of afsluiter van de slope
in Nederland toch een afas band in ieder geval

• Leuk
Waarderingen: scheep

Users who are viewing this thread