Pukkelpop 2025

Als London Grammar en Tamino erbij zijn woensdag dan ben ik al heel erg blij en maakt het voor mij niet uit als de rest van het pakket(je) niks is. Ik verwacht ook zoals @elo eerder vandaag zei een 20 tal namen woensdag.

Dus woensdag wat meer gitaren aub?
En zaterdag ticketverkoop?
Opties die ik lees zijn i prevail, bury tomorrow, the chats, sex pistols & frank carter
De sugababes van het jaar wordt mss wel nelly furtado?
tamino is ook wel leuk. Ise plz
Verder hoorde ik dat stone komt.
netsky doet boiler volgens stubru.
Komt goed.
Stiekem hoop ik op ado, belle susoski en ren. De laatste zal door gezondheidsredenen wss niet zijn. Maar weet iemand wat de kansen zijn van de andere 2?
Wishful thinking: system of a down, muse en my chemical romance.
In my dreams devin townsend.
Wie ik ga missen: electric callboy.
edit: winnaar nieuwe lichting brengen hopelijk ook hun gitaren mee naar pkp.

• Leuk
Waarderingen: won666
Opties die ik lees zijn i prevail, bury tomorrow, the chats, sex pistols & frank carter
Komt goed.
Stiekem hoop ik op ado, belle susoski en ren. De laatste zal door gezondheidsredenen wss niet zijn. Maar weet iemand wat de kansen zijn van de andere 2?
Op zich vind ik: hoe minder gitaren hoe beter. Voor de echte gitaren is er al Dynamo Metal Fest in Eindhoven, amper 50 km van Hasselt. Willy en hun "metal dj's" altijd met hunnen Pukkelpop ... Het echte feest is altijd in Eindhoven te doen! I Prevail is trouwens alvast bevestigd voor Dynamo!

• Leuk
Waarderingen: pop-lover
Op zich vind ik: hoe minder gitaren hoe beter. Voor de echte gitaren is er al Dynamo Metal Fest in Eindhoven, amper 50 km van Hasselt. Willy en hun "metal dj's" altijd met hunnen Pukkelpop ... Het echte feest is altijd in Eindhoven te doen! I Prevail is trouwens alvast bevestigd voor Dynamo!
Allemaal leuk, maar inter, vervoer en minder bekend volk. Ben zelf een Limburger die half pukkelpop kent. haha
btw een festival met afwisseling is altijd eens leuk.

• Leuk
Waarderingen: TMS98 en won666
Allemaal leuk, maar inter, vervoer en minder bekend volk. Ben zelf een Limburger die half pukkelpop kent. haha
btw een festival met afwisseling is altijd eens leuk.
Hangt het zijn van Limburger en nodig hebben van Inter tegenwoordig ook al samen? 🤪
Tes mo ee graptje eh Paul( y) 🤭
Maar ik snap het, ik ken u persoonlijk en ik ken uw situatie en snap dan wel dat Inter handig is! ;)
Eigenlijk voor Pinkpop kunnen ze wel tot in Holland komen ma how eh als er een riffke in de muziek zit dat sneller dan 150 bpm gaat of als er een gruntje in zit of als er een riffke inzit dat meer dan 666 kg weegt:cautious:Nuja ... Pukkelpop (of Pinkpop) zal waarschijnlijk een pak meer volk trekken dan Dynamo natuurijk

• Haha
Waarderingen: Pauly Robin
Hangt het zijn van Limburger en nodig hebben van Inter tegenwoordig ook al samen? 🤪
Tes mo ee graptje eh Paul( y) 🤭
Maar ik snap het, ik ken u persoonlijk en ik ken uw situatie en snap dan wel dat Inter handig is! ;)
Eigenlijk voor Pinkpop kunnen ze wel tot in Holland komen ma how eh als er een riffke in de muziek zit dat sneller dan 150 bpm gaat of als er een gruntje in zit of als er een riffke inzit dat meer dan 666 kg weegt:cautious:Nuja ... Pukkelpop (of Pinkpop) zal waarschijnlijk een pak meer volk trekken dan Dynamo natuurijk
Inter staat ook gewoon op Graspop en Alcatraz hoor

Komt goed.
Ik verwacht RAMKOT toch ook ergens op pukkelpop of mss nog werchter deze zomer....kan niet dat ze deze overslaan met de nieuwe cd toch?

Komt goed.
Laat ISE nu maar eens weg. Industry plant van categorie A.

Lambrini Girls dus naar Werchter, die had ik liever in Kiewit zien verschijnen
Same here…voor de rest opvallend veel namen die de voorbije jaren in Hasselt de revue passeerden dus in dat opzicht niet al te veel schade. Maar dus wel jammer van Lambrini Girls

Users who are viewing this thread