Pukkelpop 2024

CoinPeter

Playlistbediener
22 feb 2024
29
12
Moet dat dan? De bovenkant is al aardig volzet, als we nog een pak mooie club namen krijgen ben ik zeer content.
De boiler is voorlopig wel zwak dit jaar, vorig jaar had je de prachtige Trym-Reinier-Partiboi tandem met daarnaast ook een hele goed gevulde Dance Hall. Nog niet veel gezien dat dit kan evenaren.

Heb zelf nog wat persoonlijke toppers op m’n lijstje die je echt nergens beter zou zien staan dan op de mooie weide van Kiewit. Zal bij dromen blijven vrees ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jaulez

elo

Headliner
3 dec 2013
5.023
3.706
De boiler is voorlopig wel zwak dit jaar, vorig jaar had je de prachtige Trym-Reinier-Partiboi tandem met daarnaast ook een hele goed gevulde Dance Hall. Nog niet veel gezien dat dit kan evenaren.

Heb zelf nog wat persoonlijke toppers op m’n lijstje die je echt nergens beter zou zien staan dan op de mooie weide van Kiewit. Zal bij dromen blijven vrees ik.
We zijn nog niet op 1/3e. Welke namen hoop je op?
 

Thieske

Gouden Tip
23 feb 2023
362
290
EC6BF9D6-69CF-4821-BB1D-4AA3C2F25EC3.jpeg
Nieuwe drop van Lowlands. Welke namen zien jullie graag overkomen?
Ik hoop op Dead Poet Society
 

CoinPeter

Playlistbediener
22 feb 2024
29
12
We zijn nog niet op 1/3e. Welke namen hoop je op?
Neen dat is waar. Vorig jaar waren ze ook redelijk laat met de boiler namen. Marlon Hoffstadt, KETTAMA, 99999999 etc.

Verder mogen ze Maribou State en Sophie-Ellis Bextor voor de Dance Hall voorzien voor mij.

Pommelien Thijs, Sampha, Sam Fender en Noah Kahan (al is die laatste te hard ontploft de laatste tijd om nog realistisch te zijn) zouden zeker niet misstaan in de marquee/main.

Enfin, veel wensen, maar ik heb mn ticket al en zal sowieso een bijzonder geslaagde editie worden!
 
Laatst bewerkt:

jarne

Support act
14 feb 2013
965
290
Dead poet society, kae tempest en bar italia hopelijk! De laatste staat ook wel op dour
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Dan weten we ook waarom PKP vandaag geen namen dropt. Die willen elkaar niet in de weg zitten denk ik.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
De boiler is voorlopig wel zwak dit jaar, vorig jaar had je de prachtige Trym-Reinier-Partiboi tandem met daarnaast ook een hele goed gevulde Dance Hall. Nog niet veel gezien dat dit kan evenaren.

Heb zelf nog wat persoonlijke toppers op m’n lijstje die je echt nergens beter zou zien staan dan op de mooie weide van Kiewit. Zal bij dromen blijven vrees ik.
Boiler room zou ondertussen al wat koppijn veroorzaakt hebben hoor ik via via. Krijgen de deals voor die stage momenteel moeilijk rond.
 

CoinPeter

Playlistbediener
22 feb 2024
29
12
Boiler room zou ondertussen al wat koppijn veroorzaakt hebben hoor ik via via. Krijgen de deals voor die stage momenteel moeilijk rond.
Een zwakke boiler room zou een serieuze damper zijn op het diverse programma dat ze steeds proberen aan te bieden. Bizar dat die artiesten moeilijk doen? Zie meer dan ooit vele grote events met resolute topnamen verschijnen.

Nog iets dat onbesproken is gebleven tot nu toe: quid donderdag? Iemand gokje wagen op de topnamen van donderdag in de dance hall? Misschien steken ze Pommelien Thijs wel daar, samen met the usual guest Used in de Boiler?
 
  • Leuk
Waarderingen: Jaulez

Gebruikers die dit onderwerp bekijken