Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hebben ze eindelijk tijd om de stickers naar de winnaars te sturen, normaal laat Pukkelpop dat weten via sociale media.vindt het een waanzinnig mooie sticker hoop dat ik er één win.
Inderdaad, maar nu loop de ticketverkoop veel beter dan vorig jaar dus hoeft het niet zo een vaart te lopen met nieuwe namen lijkt mij. Ze zullen denken dat de vrijdag en zaterdag zullen uitverkopen met de huidige namen. Zondag daar heb ik geen idee van.
Misschien dat ze van een agent of 2 niet tijdig een ‘go’ hebben gekregen. En dat aankondiging is afgeblazen. Is wel vaker het geval. Zeker als je weet dat ze nu graag meer info bekend maken (ineens de stage ook). Kan je maar beter zeker zijn.
Inderdaad, maar nu loop de ticketverkoop veel beter dan vorig jaar dus hoeft het niet zo een vaart te lopen met nieuwe namen lijkt mij. Ze zullen denken dat de vrijdag en zaterdag zullen uitverkopen met de huidige namen. Zondag daar heb ik geen idee van.
Slaat nergens op he. Dus ze waren van plan om elke week een handvol namen te delen maar omdat de verkoop goed gaat denken ze ineens 'halt! We gaan de volgende namen nog een weekje achter de hand houden'.
Dan snap ik eerder dat het aan iets kleins rondom een agent ligt, zoals @jimmywe zegt.
Slaat nergens op he. Dus ze waren van plan om elke week een handvol namen te delen maar omdat de verkoop goed gaat denken ze ineens 'halt! We gaan de volgende namen nog een weekje achter de hand houden'.
Dan snap ik eerder dat het aan iets kleins rondom een agent ligt, zoals @jimmywe zegt.
Jammer, vind het altijd sympathieker om snel met namen te komen als de verkoop snel gaat zodat fans van nog aan te kondigen bands ook een kans hebben om te kopen,