Pukkelpop 2024

Pukkelpopper

Gouden Tip
20 jul 2022
429
289
Vraag me af wat er in de weg ligt dan. Vorig jaar werden die pakketjes alleen gestaakt in de vakantieperiode dacht ik.
Inderdaad, maar nu loop de ticketverkoop veel beter dan vorig jaar dus hoeft het niet zo een vaart te lopen met nieuwe namen lijkt mij. Ze zullen denken dat de vrijdag en zaterdag zullen uitverkopen met de huidige namen. Zondag daar heb ik geen idee van.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Vraag me af wat er in de weg ligt dan. Vorig jaar werden die pakketjes alleen gestaakt in de vakantieperiode dacht ik.
Misschien dat ze van een agent of 2 niet tijdig een ‘go’ hebben gekregen. En dat aankondiging is afgeblazen. Is wel vaker het geval. Zeker als je weet dat ze nu graag meer info bekend maken (ineens de stage ook). Kan je maar beter zeker zijn.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.030
8.674
Inderdaad, maar nu loop de ticketverkoop veel beter dan vorig jaar dus hoeft het niet zo een vaart te lopen met nieuwe namen lijkt mij. Ze zullen denken dat de vrijdag en zaterdag zullen uitverkopen met de huidige namen. Zondag daar heb ik geen idee van.
Slaat nergens op he. Dus ze waren van plan om elke week een handvol namen te delen maar omdat de verkoop goed gaat denken ze ineens 'halt! We gaan de volgende namen nog een weekje achter de hand houden'.

Dan snap ik eerder dat het aan iets kleins rondom een agent ligt, zoals @jimmywe zegt.
 
  • Leuk
  • Winning
Waarderingen: emilejol en gerbthederp

Pukkelpopper

Gouden Tip
20 jul 2022
429
289
Slaat nergens op he. Dus ze waren van plan om elke week een handvol namen te delen maar omdat de verkoop goed gaat denken ze ineens 'halt! We gaan de volgende namen nog een weekje achter de hand houden'.

Dan snap ik eerder dat het aan iets kleins rondom een agent ligt, zoals @jimmywe zegt.
In ieder geval zal er wel een reden voor zijn die wij nooit te weten zullen komen.
Dus moeten we wel speculeren. Tenzij jij meer weet? 😄
 

jarne

Support act
14 feb 2013
969
291
Jammer, vind het altijd sympathieker om snel met namen te komen als de verkoop snel gaat zodat fans van nog aan te kondigen bands ook een kans hebben om te kopen,
 
  • Winning
Waarderingen: Pauly Robin

elo

Headliner
3 dec 2013
5.029
3.707
Triestige boel dit. Normaal communiceren ze nochtans heel duidelijk over de volgende namen (meer na de vakantie, etc).

Vermoed dat er dus ook geen wereldschokkende namen meer aan zitten te komen dan.
Moet dat dan? De bovenkant is al aardig volzet, als we nog een pak mooie club namen krijgen ben ik zeer content.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken