Pukkelpop 2024

Thieske

Gouden Tip
23 feb 2023
335
270
Mijn gokje voor morgen:
Sophie Ellis-Bextor, Olivia Dean, Louis Tomlinson, Charli XCX, Black Country New Road, Grandson, Andy C, Dillon Francis, Yves Tumor, Confidence Man, David Kushner en The Wombats
Van dit lijstje zijn een paar namen nog niet helemaal realistisch.
Sophie Ellis-Bextor tourt op dat moment niet in Europa, sterker nog ze staat dat weekend en de weken ervoor/erna in UK, dus lijkt me dat die is uitgesloten.
Charli XCX, BCNR, Yves Tumor hebben nog geen tourdata voor die periode
Olivia Dean, Grandson en Louis Tomlinson zouden daarentegen wel goed kunnen.
 

Chimme

Campingartiest
8 aug 2017
78
46
Kaartverkoop was toch erg matig in 2018. Bovendien een zeer zwakke vrijdag (voor velen dan toch). Die donderdag en zaterdag waren wel zeer sterk, maar helaas niet te merken aan de kaartverkoop.
Zeer zwakke vrijdag? Maar enfin. Was de beste dag voor mij persoonlijk. Beste concert van PKP18 was namelijk Sons Of Kemet. En dan ook nog een geweldig Amenra. Ook een prima undercard.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.254
3.820
Zeer zwakke vrijdag? Maar enfin. Was de beste dag voor mij persoonlijk. Beste concert van PKP18 was namelijk Sons Of Kemet. En dan ook nog een geweldig Amenra. Ook een prima undercard.
Sons of Kemet en Amenra waren idd legendarisch goed toen. Undercard vond ik ook best prima, maar er was toen veel kritiek op de mainstage acts. Ik heb me goed vermaakt in dat weekend overigens. Fijn als het niet te druk is.
 

dann

Gouden Tip
3 jan 2018
300
233
Van dit lijstje zijn een paar namen nog niet helemaal realistisch.
Sophie Ellis-Bextor tourt op dat moment niet in Europa, sterker nog ze staat dat weekend en de weken ervoor/erna in UK, dus lijkt me dat die is uitgesloten.
Charli XCX, BCNR, Yves Tumor hebben nog geen tourdata voor die periode
Olivia Dean, Grandson en Louis Tomlinson zouden daarentegen wel goed kunnen.
Yves Tumor staat op Summer Sonic 2024 in Japan op 17 & 18 Augustus.
Black Country New Road staat op Green Man Festival dat tussen 15-18 Augustus plaats vindt in Wales.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: jonveras

pavaha

Playlistbediener
25 aug 2019
24
22
Na tientallen jaren lowlands zijn mijn vriendin en ik sinds 2019 elk jaar op pukkelpop te vinden. Persoonlijk genieten wij erg van de gevarieerde line-up maar kijken we jaarlijks uit naar de stevige rock of metalbands. Het baard daarom wel zorgen dat voor deze editie de vrijdag en zaterdag zo snel uitverkopen. Lowlands is vele jaren geleden gezwicht voor deze trent, zie de afgelopen edities, geen slipknot, bring me the horizon, a day to remember, bullet for my valentine, limpbizkit en aankomende editie geen rise against, the offspring, enter shikari. Hopelijk blijft pukkelpop bij het diverse programma.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Kan ook zijn dat Lowlands deze week met namen komt en dat PKP daarom een weekje wacht?!
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
Vreemd, was het ideale moment geweest om verder te blijven surfen op de hype van de snelle verkoop. Een nieuwe boost namen was waarschijnlijk goed geweest om deze week nog én vrijdag én zaterdag uit te verkopen lijkt me.
Er is geen haast voor nieuwe namen, imo. Die dagen verkopen zich binnen de komende weken zelf wel uit - mits of zonder nieuwe namen.
 

Pukkelpopper

Gouden Tip
20 jul 2022
426
281
Hebben ze eindelijk tijd om de stickers naar de winnaars te sturen, normaal laat Pukkelpop dat weten via sociale media.vindt het een waanzinnig mooie sticker hoop dat ik er één win.
 
  • Leuk
Waarderingen: elo en Kilero

Gebruikers die dit onderwerp bekijken