Pukkelpop 2024

Chimme

Campingartiest
8 aug 2017
78
46
Ik ken niet veel van pkp, maar is het gebruikelijk dat ze met do namen zo lang wachten ? Of moeten we hier ne hele grote vis verwachten?
Integendeel. Grotendeels artiesten uit B (en NL) die de start mogen geven. Vorig jaar op die manier Sophie Straat ontdekt. Leuk.
 

Lars.

Randprogramma
20 nov 2023
159
173
Integendeel. Grotendeels artiesten uit B (en NL) die de start mogen geven. Vorig jaar op die manier Sophie Straat ontdekt. Leuk.
Ok dan moet ik niet echt nog iet verwachten voor die dag voor mezelf. Zal vooral zondag blijven dan! thanks 😊
 

boilerfun

Playlistbediener
1 mrt 2024
13
2
Ik ken niet veel van pkp, maar is het gebruikelijk dat ze met do namen zo lang wachten ? Of moeten we hier ne hele grote vis verwachten?
Zal voor mij ook de 1e keer zijn dat ik op donderdag aanwezig ben.
Ben daar ook wel heel benieuwd naar eigenlijk...
 

Chimme

Campingartiest
8 aug 2017
78
46
Ok dan moet ik niet echt nog iet verwachten voor die dag voor mezelf. Zal vooral zondag blijven dan! thanks 😊
Je kan sowieso geen aparte tickets kopen voor donderdag. Alleen met een vrijdagticket of combiticket kan je donderdag al binnen.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.159
5.480
Ja ik ben niet bang dat ik ze in de toekomst niet ga zien hoor. Was voor mij alleen een heel grote extra reden geweest voor een PkP ticket.

Het is alsof ik het niet jammer mag vinden dat ze niet op Pukkelpop staan. 😅
Ik vind dat je er wat moet kunnen doorkijken. Want er staan al veel mooie namen.
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.950
1.729
Ik ben nog volop aan het lobbyen of ik mensen mee kan krijgen. Iemand een idee hoe vlot het zal gaan met de dagkaarten en de campingkaarten?

Trouwens: heb ik het goed begrepen dat je een dagkaart voor de zondag kan kopen en een campingkaart, en dat je dan op zondagochtend je tentje kan opzetten voor de nacht van zondag op maandag? Zou een mooi alternatief zijn voor een hotel o.i.d.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.159
5.480
Ik ben nog volop aan het lobbyen of ik mensen mee kan krijgen. Iemand een idee hoe vlot het zal gaan met de dagkaarten en de campingkaarten?

Trouwens: heb ik het goed begrepen dat je een dagkaart voor de zondag kan kopen en een campingkaart, en dat je dan op zondagochtend je tentje kan opzetten voor de nacht van zondag op maandag? Zou een mooi alternatief zijn voor een hotel o.i.d.
Ja normaal wel
 
  • Leuk
Waarderingen: RickHuissen

Pukkelpopelaar

Playlistbediener
10 aug 2022
9
8
Ik ben nog volop aan het lobbyen of ik mensen mee kan krijgen. Iemand een idee hoe vlot het zal gaan met de dagkaarten en de campingkaarten?

Trouwens: heb ik het goed begrepen dat je een dagkaart voor de zondag kan kopen en een campingkaart, en dat je dan op zondagochtend je tentje kan opzetten voor de nacht van zondag op maandag? Zou een mooi alternatief zijn voor een hotel o.i.d.

Met dagkaart kan je de dag voordien vanaf 12u op de camping (zaterdagmiddag dus in jouw geval) tot en met de dag nadien...

'S avonds (zaterdag dus) kan je dan nog de wei op na de laatste headliner, dit is hier al eens besproken en bevestigd. In principe kan je dan nog marquee + dance hall afsluiter meepakken op zaterdag.
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.950
1.729
Met dagkaart kan je de dag voordien vanaf 12u op de camping (zaterdagmiddag dus in jouw geval) tot en met de dag nadien...

'S avonds (zaterdag dus) kan je dan nog de wei op na de laatste headliner, dit is hier al eens besproken en bevestigd. In principe kan je dan nog marquee + dance hall afsluiter meepakken op zaterdag.
Echt? Wow wat een tof concept! 👌🏻
Dank voor deze info!
 

DDave

Gouden Tip
25 mrt 2015
477
256
Nieuwe namen voor Frequency (in geel) Als Louis Tomlinson bij PKP speelt, zal hij zaterdag spelen, verbaasd dat hij nog niet op de line-up staat.
FB_IMG_1709366064956.jpg
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Voor het eerst dat ik kaarten gekocht heb voor Pukkelpop, is het normaal dat het zo lang duurt voordat je deze op de mail hebt? Inmiddels al een goed kwartier aan het wachten en heb nog niks.. Betaling wel gewoon afgeschreven.
 

Bert

Support act
14 nov 2014
846
777
Voor het eerst dat ik kaarten gekocht heb voor Pukkelpop, is het normaal dat het zo lang duurt voordat je deze op de mail hebt? Inmiddels al een goed kwartier aan het wachten en heb nog niks.. Betaling wel gewoon afgeschreven.
Ben dus niet de enige
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken