Pukkelpop 2024

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.030
8.668
Dat Green Man doet me wel erg balen dat Big Thief hier niet staat. Jezus wat had ik die graag in de Marquee gezien.

Maar goed: Black Country New Road, Mount Kimbie, This Is The Kit, Julia Holter, Tinariwen, Fat White Family, JAMC, Mannequin Pussy, Bar Italia mogen allemaal de club en lift komen versieren van mij.
 
  • Leuk
Waarderingen: DDave

elo

Headliner
3 dec 2013
5.026
3.707
Dat Green Man doet me wel erg balen dat Big Thief hier niet staat. Jezus wat had ik die graag in de Marquee gezien.

Maar goed: Black Country New Road, Mount Kimbie, This Is The Kit, Julia Holter, Tinariwen, Fat White Family, JAMC, Mannequin Pussy, Bar Italia mogen allemaal de club en lift komen versieren van mij.
Maruja, Lime Garden, Opus Kink, bdrmm. Enzovoorts...
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

aardvark

Campingartiest
24 aug 2023
50
32
John Maus! Beetje geniaal gek...was enkele jaren geleden aangekondigd en ik keek daar toen enorm naar uit maar hij verloor toen kort voor PKP op tour zijn broer en bandlid. Ik hoop vurig op een herkansing....
De dag dat hij moest komen stond Metz er ook, als ik me goed herinner. Laat die ook nog maar eens herrie komen maken.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.026
3.707
Morgen verkoop, verwachten we dat Fred Again z'n dag meteen uitverkoopt? Gebeurt nooit op Pukkelpop eigenlijk
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.030
8.668
Morgen verkoop, verwachten we dat Fred Again z'n dag meteen uitverkoopt? Gebeurt nooit op Pukkelpop eigenlijk
Nee, geen enkele dag verkoopt uit binnen de maand gok ik. Maar heb wel geen enkele idee welke dag het vlotste zal lopen eigenlijk.
 

boilerfun

Playlistbediener
1 mrt 2024
13
2
Ik ken er heel weinig van en geniet gewoon graag van alles wat de revue passeert op een festival...
Dus voor de kenners... is er een kans dat Major Lazer dit jaar op PKP staat?
Zou ik echt graag eens bezig zien met hun mash up van hits en ambiance.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.026
3.707
Ik ken er heel weinig van en geniet gewoon graag van alles wat de revue passeert op een festival...
Dus voor de kenners... is er een kans dat Major Lazer dit jaar op PKP staat?
Zou ik echt graag eens bezig zien met hun mash up van hits en ambiance.
Op Spotify staat een fijne playlist met alle acts. Major Lazer zal niet komen..
 
  • Leuk
Waarderingen: DDave en boilerfun

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Dat Green Man doet me wel erg balen dat Big Thief hier niet staat. Jezus wat had ik die graag in de Marquee gezien.

Maar goed: Black Country New Road, Mount Kimbie, This Is The Kit, Julia Holter, Tinariwen, Fat White Family, JAMC, Mannequin Pussy, Bar Italia mogen allemaal de club en lift komen versieren van mij.
Komen beter tot hun recht in het OLT, daar staan ze perfect. En daarbij, je kan nooit alles hebben.
Bar Italia doen trouwens Dour.
 
  • Leuk
Waarderingen: yannickd en mattman

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.030
8.668
Komen beter tot hun recht in het OLT, daar staan ze perfect. En daarbij, je kan nooit alles hebben.
Bar Italia doen trouwens Dour.
Ja maar OLT is lang en breed uitverkocht… Een extra showtje op PkP mag altijd. ;) En het is nu niet dat ze in de marquee niet tot hun recht kunnen komen.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Ja maar OLT is lang en breed uitverkocht… Een extra showtje op PkP mag altijd. ;) En het is nu niet dat ze in de marquee niet tot hun recht kunnen komen.
Was natuurlijk ook niet direct uitverkocht.
Komen hier nog genoeg langs, niets mee verloren. Hoge spots marquee zijn ook al ingenomen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.030
8.668
Was natuurlijk ook niet direct uitverkocht.
Komen hier nog genoeg langs, niets mee verloren. Hoge spots marquee zijn ook al ingenomen.
Ja ik ben niet bang dat ik ze in de toekomst niet ga zien hoor. Was voor mij alleen een heel grote extra reden geweest voor een PkP ticket.

Het is alsof ik het niet jammer mag vinden dat ze niet op Pukkelpop staan. 😅
 

Lars.

Randprogramma
20 nov 2023
162
176
Ik ken niet veel van pkp, maar is het gebruikelijk dat ze met do namen zo lang wachten ? Of moeten we hier ne hele grote vis verwachten?
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.670
1.196
Ik ken niet veel van pkp, maar is het gebruikelijk dat ze met do namen zo lang wachten ? Of moeten we hier ne hele grote vis verwachten?
Donderdag is eigenlijk een soort van pré-party dag. Meestal zijn dat 95% Belgische artiesten verdeeld over ook maar 3 stages ofzo. Begint ook pas tegen de avond
 
  • Leuk
Waarderingen: Lars.

DDave

Gouden Tip
25 mrt 2015
478
257
Ik ken niet veel van pkp, maar is het gebruikelijk dat ze met do namen zo lang wachten ? Of moeten we hier ne hele grote vis verwachten?
De meeste, zo niet alle, grote namen zijn aangekondigd. Middelgrote acts zijn altijd mogelijk. Het is pas de eerste dag van maart.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lars.

Gebruikers die dit onderwerp bekijken