Pukkelpop 2024

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.961
8.609
Klopt... feit dat ze nu mogen komen betekent ook dat Werchter verkoop naar wens verloopt
Of dat een van de geboekte namen met een uiterste deadline komt om een show bekend te maken? Is nog al gebeurd toch?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.961
8.609
De enige waarvan ik dat zou hebben gedacht is Fred Again, maar dus niet.
Mja, als QOTSA er staat, kan ik me bijvoorbeeld voorstellend dat die een uiterste datum hebben waarop die al hun (festival)shows eruit willen hebben. Hoeft ook geen headliner te zijn trouwens. PkP die samen met LL lijkt te komen is wel gewoon opvallend en ongezien.
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.230
744
@ jimmywe weet jij al iets van de line up?
kun je geen hints geven?

Of anders vertellen welke bands er zeker niet bijzijn, die wel eventueel verwacht werden.
 

G_A

Campingartiest
7 dec 2021
76
75
Qotsa/CDW & Stormzy/Fred, zouden dan wel echt 2 bovenkanten zijn die mensen vorig jaar op werchter al konden zien, of houden ze daar geen rekening mee?
 

jonveras

Randprogramma
20 mrt 2018
101
65
Qotsa/CDW & Stormzy/Fred, zouden dan wel echt 2 bovenkanten zijn die mensen vorig jaar op werchter al konden zien, of houden ze daar geen rekening mee?
Frequente lezer van het forum maar eerste keer dat ik zelf reageer. Dit lijken mij wel twee logische en waarschijnlijke duo's. Voor de derde dag dan iets als Sam Smith/The Smile of Lorde/LCD Soundsystem?
 
  • Leuk
Waarderingen: Bob105

Jaulez

Playlistbediener
11 aug 2022
39
30
Nog last moment gokjes/ inside info over de dance afsluiters van de main? Ik lees Fred Again, Peggy Gou, Skrillex, CDW, LCD Soundsystem?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken