Pukkelpop 2024

DDave

Gouden Tip
25 mrt 2015
478
257
Mijn verwachting hier (niet letten op de gekozen dagen):

Main stage:
Dag 1: Fontaines DC - The Offspring - QOTSA - CDW
Dag 2: Louis Tomlinson - Sam Smith - F&TM
Dag 3: IDLES - Stormzy - Fred Again..

Headliners marquee: The Smile, Soulwax
Headliners dance hall: Peggy Gou

Willekeurige namen: The Kills, Olivia Dean, Inhaler, Raye, Aurora

Ik geloof eerlijk gezegd niet in LCD, Pulp of Massive Attack
Lijkt het meest realistisch tot nu toe.Ben het ook eens over die drie. Ik kan wel dromen.

Neil Young's eerste date voor 2024 in de VS is vandaag aangekondigd. Ik kan me voorstellen dat die dagen nu achter ons liggen.
 

jelle1617899909

Nieuw lid
12 feb 2020
3
0
Lijkt het meest realistisch tot nu toe.Ben het ook eens over die drie. Ik kan wel dromen.

Neil Young's eerste date voor 2024 in de VS is vandaag aangekondigd. Ik kan me voorstellen dat die dagen nu achter ons liggen.
Tenzij de 'N' in het logo daarop wijst 🤩
 

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
584
371
Er gaat online (Tiktok) een (fake) line-up rond…


Het lijkt mij sterk dat ze Fred Again.. en Lana op een dag zetten en een dag hebben met Major Lazer (bestaan die nog?!?) en Blackpink…

Edit : ik kijk er nu nog eens naar en de datum is niet juist, het begint op de poster 2 dagen later
 
  • Haha
Waarderingen: LanderV

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Er gaat online (Tiktok) een (fake) line-up rond…


Het lijkt mij sterk dat ze Fred Again.. en Lana op een dag zetten en een dag hebben met Major Lazer (bestaan die nog?!?) en Blackpink…

Edit : ik kijk er nu nog eens naar en de datum is niet juist, het begint op de poster 2 dagen later
Wtf, gebruiken ze nou het Festileaks logo op dit account? 😅
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.779
3.732
Misschien is het al eens gezegd, maar waarom zit er eigenlijk zoveel tijd tussen het droppen van de eerste namen van de juni/juli festivals en die in augustus.
Eerste aankondiging oktober of februari scheelt 3 maand, maar zoveel scheelt het niet tussen wanneer het daadwerkelijk is
 

festibob

Randprogramma
5 jan 2024
232
86
Misschien is het al eens gezegd, maar waarom zit er eigenlijk zoveel tijd tussen het droppen van de eerste namen van de juni/juli festivals en die in augustus.
Eerste aankondiging oktober of februari scheelt 3 maand, maar zoveel scheelt het niet tussen wanneer het daadwerkelijk is
Het droppen van namen hangt samen met het tijdstip van verkoop tickets. Namen worden net voor startdatum verkoop of vrij snel na start verkoop gedropt en de keuze van startdatum tickets is mi heel arbitrair. Zelfs voor een festival als TW Classic zijn er enorme verschillen van één jaar naar een ander. Op 26 juni 2022 werd Bruce Springsteen aangekondigd als headliner voor TW Classic 2023 met start verkoop op 29 juni 2022, De Rolling Stones werden pas in maart 2014 aangekondigd als headliner TW Classic 2014 (datum 28 juni) waarna dit festival op een uur (15 maart 2014) volledig uitverkocht.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.779
3.732
Het droppen van namen hangt samen met het tijdstip van verkoop tickets. Namen worden net voor startdatum verkoop of vrij snel na start verkoop gedropt en de keuze van startdatum tickets is mi heel arbitrair. Zelfs voor een festival als TW Classic zijn er enorme verschillen van één jaar naar een ander. Op 26 juni 2022 werd Bruce Springsteen aangekondigd als headliner voor TW Classic 2023 met start verkoop op 29 juni 2022, De Rolling Stones werden pas in maart 2014 aangekondigd als headliner TW Classic 2014 (datum 28 juni) waarna dit festival op een uur (15 maart 2014) volledig uitverkocht.
Pukkelpop en Lowlands kunnen toch ook wel in januari met de kaartverkoop beginnen? En dus eerder namen droppen
 

DDave

Gouden Tip
25 mrt 2015
478
257
Pukkelpop en Lowlands kunnen toch ook wel in januari met de kaartverkoop beginnen? En dus eerder namen droppen
Ik wou dat ze dat zouden doen. Ze hebben de neiging om 80-90 namen te laten vallen in de eerste batch, en het boeken van dat aantal bands kan niet eenvoudig zijn, vooral niet als je festival aan het einde van de zomer plaatsvindt.
 

Bob105

Support act
18 jun 2021
807
1.004
;
Iemand heeft z'n best gedaan. :ROFLMAO: (Bron: Twitter)

GEKNk6LWUAAWkcb
 

LanderV

Playlistbediener
8 dec 2022
44
25
;
Iemand heeft z'n best gedaan. :ROFLMAO: (Bron: Twitter)

GEKNk6LWUAAWkcb
Die leak is fake, is hier al gepasseerd. Data zijn fout, Doja Cat staat al op Les Ardentes, Nothing But Thieves een derde jaar op rij terwijl die ook RW doen verwacht ik ook niet.
 

MadMandra27

Dagopener
23 aug 2022
725
946
Ik dacht ook dat Zwangere Guy een pauze ging pakken van solo op te treden, dus kan ook al niet. Er klopt amper iets aan die poster 😅
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken