Pukkelpop 2024

MadMandra27

Dagopener
23 aug 2022
740
966
Maar hij had een pauze aangekondigd geloof ik, al vind ik die aankondiging online niet meer terug... Anyhow, zou altijd mogen doorkomen!
 

theodoor9

Randprogramma
5 dec 2022
158
106
;
Iemand heeft z'n best gedaan. :ROFLMAO: (Bron: Twitter)

GEKNk6LWUAAWkcb
Hij matcht best wel lekker met die fake in het Lowlands topic trouwens..
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.030
8.668
The Smile heeft Vorst Nationaal los uitverkocht. Hopelijk zien de programmatoren van PkP (als The Smile er staat?) dit niet als een reden om deze band op de main te zetten.
 

jarne

Support act
14 feb 2013
967
291
IMG_4549.jpeg
Major Lazer wel degelijk in Europa vlak na Pukkelpop. Van deze namen zie ik Phoenix, Jain, Nova twins, bad nerves en Slift wel overkomen,
 
  • Leuk
Waarderingen: Knightofmuser

Thieske

Gouden Tip
23 feb 2023
370
298
Gaat die fakeleak dan toch (een beetje) gelijk hebben? Zou in ieder geval wel een knaller van een lineup worden dan…
 

DDave

Gouden Tip
25 mrt 2015
478
257
Bekijk bijlage 7720
Major Lazer wel degelijk in Europa vlak na Pukkelpop. Van deze namen zie ik Phoenix, Jain, Nova twins, bad nerves en Slift wel overkomen,
Phoenix speelt helaas bij Ronquières. Het is alweer een tijdje geleden dat Major Lazer op Pukkelpop staat en ze trekken flink wat publiek.Zij kunnen Neil Young vervangen als hij weer afzegt 😀
 
Laatst bewerkt:

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.403
627
Major Lazer kan je anno 2024 wel in de Dance Hall kwijt zeker? Of onderschat ik nu wat ze sinds de hype 10 jaar geleden gedaan hebben?
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Is Major Lazer nog steeds relevant? Heb het idee dat hun piekmoment wel achter hun ligt? Sowieso is de line-up fake hoor, laat daar geen twijfel over bestaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

DDave

Gouden Tip
25 mrt 2015
478
257
Is Major Lazer nog steeds relevant? Heb het idee dat hun piekmoment wel achter hun ligt? Sowieso is de line-up fake hoor, laat daar geen twijfel over bestaan.
Ze zouden nog steeds het hoofdpodium zijn, relevant of niet. Ik zie ze terug in de Macklemore slot van vorig jaar.
 

festibob

Randprogramma
5 jan 2024
232
87
De ticketverkoop en meer informatie voor Pukkelpop 2024 wordt bekend gemaakt bij de start van de lente

was de boodschap van een bericht op facebook 99festivals toen ze GARNIZOEN een kleiner festival van de Pukkelpop-organisatie op 9 mei nu aankondigden.
De ticketverkoop en een brede worp van namen zijn dus voorzien rond 21 maart dit jaar.
 

LanderV

Playlistbediener
8 dec 2022
44
25
De ticketverkoop en meer informatie voor Pukkelpop 2024 wordt bekend gemaakt bij de start van de lente

was de boodschap van een bericht op facebook 99festivals toen ze GARNIZOEN een kleiner festival van de Pukkelpop-organisatie op 9 mei nu aankondigden.
De ticketverkoop en een brede worp van namen zijn dus voorzien rond 21 maart dit jaar.
Dat lijkt me wel heel erg laat, niet?
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.873
1.814
Dat lijkt me wel heel erg laat, niet?
Was in 2022 op 21 maart, maar mede door corona later volgensmij. Vorig jaar begin februari al.

99 festivals noemt overigens geen enkele bron bij die tekst. Weten zij meer, volgensmij niet toch? In dat geval lijkt het meer op een stilistische keuze in plaats van info.
 

festibob

Randprogramma
5 jan 2024
232
87
Was in 2022 op 21 maart, maar mede door corona later volgensmij. Vorig jaar begin februari al.

99 festivals noemt overigens geen enkele bron bij die tekst. Weten zij meer, volgensmij niet toch? In dat geval lijkt het meer op een stilistische keuze in plaats van info.
info van pukkelpop site zelf voor 2022
2023 verliep anders met wekelijkse aankondigingen zodat 67 artiesten al bekend waren half maart, maar het lijkt me dat ze terugkeren naar vroegere tijden zoals 2022 waar alle artiesten ineens werden aangekondigd.

Ook in 2018 werd op 21 maart maar liefst 93 artiesten aangekondigd voor pukkelpop 2018 nadat eerder vier headliners bekend waren.

Het kan perfect zijn dat nu voor 2024 acht headliners worden aangekondigd begin februari , twee per dag, en dat een groot aantal artiesten nadien pas op 21 maart bekend geraakt worden.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Denk dat Werchter er volgende week nog 1 groot pakket uitgooit, en dan rest van de maand voor Pkp. En in maart gaat werchter hun affiche afwerken.
Dat is zowat mijn theorie.
 
  • Confetti
Waarderingen: theblackmadness

Gebruikers die dit onderwerp bekijken