Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
The Smile heeft Vorst Nationaal los uitverkocht. Hopelijk zien de programmatoren van PkP (als The Smile er staat?) dit niet als een reden om deze band op de main te zetten.
Bekijk bijlage 7720
Major Lazer wel degelijk in Europa vlak na Pukkelpop. Van deze namen zie ik Phoenix, Jain, Nova twins, bad nerves en Slift wel overkomen,
Phoenix speelt helaas bij Ronquières. Het is alweer een tijdje geleden dat Major Lazer op Pukkelpop staat en ze trekken flink wat publiek.Zij kunnen Neil Young vervangen als hij weer afzegt
Is Major Lazer nog steeds relevant? Heb het idee dat hun piekmoment wel achter hun ligt? Sowieso is de line-up fake hoor, laat daar geen twijfel over bestaan.
Is Major Lazer nog steeds relevant? Heb het idee dat hun piekmoment wel achter hun ligt? Sowieso is de line-up fake hoor, laat daar geen twijfel over bestaan.
De ticketverkoop en meer informatie voor Pukkelpop 2024 wordt bekend gemaakt bij de start van de lente
was de boodschap van een bericht op facebook 99festivals toen ze GARNIZOEN een kleiner festival van de Pukkelpop-organisatie op 9 mei nu aankondigden.
De ticketverkoop en een brede worp van namen zijn dus voorzien rond 21 maart dit jaar.
De ticketverkoop en meer informatie voor Pukkelpop 2024 wordt bekend gemaakt bij de start van de lente
was de boodschap van een bericht op facebook 99festivals toen ze GARNIZOEN een kleiner festival van de Pukkelpop-organisatie op 9 mei nu aankondigden.
De ticketverkoop en een brede worp van namen zijn dus voorzien rond 21 maart dit jaar.
Was in 2022 op 21 maart, maar mede door corona later volgensmij. Vorig jaar begin februari al.
99 festivals noemt overigens geen enkele bron bij die tekst. Weten zij meer, volgensmij niet toch? In dat geval lijkt het meer op een stilistische keuze in plaats van info.
Was in 2022 op 21 maart, maar mede door corona later volgensmij. Vorig jaar begin februari al.
99 festivals noemt overigens geen enkele bron bij die tekst. Weten zij meer, volgensmij niet toch? In dat geval lijkt het meer op een stilistische keuze in plaats van info.
Arctic Monkeys, Tame Impala, Slipknot, Charlotte de Witte, Oscar & The Wolf, Bring Me The Horizon and Cypress Hill are just a few of the artists that will feature in Hasselt this summer.
www.pukkelpop.be
2023 verliep anders met wekelijkse aankondigingen zodat 67 artiesten al bekend waren half maart, maar het lijkt me dat ze terugkeren naar vroegere tijden zoals 2022 waar alle artiesten ineens werden aangekondigd.
Ook in 2018 werd op 21 maart maar liefst 93 artiesten aangekondigd voor pukkelpop 2018 nadat eerder vier headliners bekend waren.
Het kan perfect zijn dat nu voor 2024 acht headliners worden aangekondigd begin februari , twee per dag, en dat een groot aantal artiesten nadien pas op 21 maart bekend geraakt worden.
Denk dat Werchter er volgende week nog 1 groot pakket uitgooit, en dan rest van de maand voor Pkp. En in maart gaat werchter hun affiche afwerken.
Dat is zowat mijn theorie.