Pukkelpop 2024

VDB

Randprogramma
10 apr 2022
131
105
Als Nicky Minaj vrijdag een album lost en er nog geen data en venues van haar Europese tour bekend zijn, vrees ik dat die N wel die richting uitgaat en we wss pas vrijdag nieuws gaan krijgen.

PKP heeft wel de neiging tegenwoordig om grote rapacts te boeken, zeker als je ziet wie er een deel van de boekingen doet. Helaas gaan die ook vaak integraal op de bek door playback acts. Maar ik hoop stiekem wel dat ze deze kelk eens laten passeren, want die zou een bom geld van het budget wegnemen.
 

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
584
371
the Director of Parede de Coura said that he will form partnerships with other European festivals to hire bands together with other festivals, the bands that are on Friday and Saturday at Pukkelpop will be on Wednesday fair at Paredes de Coura.

Ik lees dit op eFestivals…
IMG_8002.jpeg
Fontaines DC zekerheidje?
 
  • Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: fiesta en Nikfestilover

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
the Director of Parede de Coura said that he will form partnerships with other European festivals to hire bands together with other festivals, the bands that are on Friday and Saturday at Pukkelpop will be on Wednesday fair at Paredes de Coura.

Ik lees dit op eFestivals…
Bekijk bijlage 7339
Fontaines DC zekerheidje?
Ja denk dat Fontaines, net als IDLES, in 2024 gewoon Pukkelpop doen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.001
8.652
Ook weer een parel. The Smile, Peggy Gou, Nation Of Language, Ezra Collective, The Kills gaan er gewoon staan. Hopen op een DCFC of zelfs Massive Attack…

3A9585EC-A96A-4F0C-B161-6C214E0D053B.jpeg
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Yesss . Na 2019 weer naar Pukkelpop als ik dit hier allemaal lees.

Waar de festivals in juni last hebben van slecht gevulde vijver ziet augustus er geweldig uit!
 

yannickd

Randprogramma
13 feb 2019
200
131
Ik deel het optimisme nog niet helemaal. Er touren veel topnamen, maar bij veel ervan vraag ik mij af of ze nog passen bij het hedendaagse PKP. LCD Soundsystem zal er niet staan na de flop qua opkomst vorige keer, Massive Attack lijkt me te veel een legacy act, en The Smile is voor mij het grote vraagteken. Eigenlijk zouden al deze namen beter op Hear Hear passen, dus misschien kan ik nog het best hopen op een nieuwe editie daarvan :)
 

dann

Gouden Tip
3 jan 2018
313
242
Ik deel het optimisme nog niet helemaal. Er touren veel topnamen, maar bij veel ervan vraag ik mij af of ze nog passen bij het hedendaagse PKP. LCD Soundsystem zal er niet staan na de flop qua opkomst vorige keer, Massive Attack lijkt me te veel een legacy act, en The Smile is voor mij het grote vraagteken. Eigenlijk zouden al deze namen beter op Hear Hear passen, dus misschien kan ik nog het best hopen op een nieuwe editie daarvan :)
The Smile zie ik nog wel in de Marquee, LCD en Massive Attack zullen het niet worden denk ik.
 

Kilero

Campingartiest
21 jul 2022
53
64
Rock en Seine heeft zojuist “rendez-vous at 12:00” gepubliceerd.
Headliner gedeeld met Pukkelpop ?
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
958
999
Rock en Seine heeft zojuist “rendez-vous at 12:00” gepubliceerd.
Headliner gedeeld met Pukkelpop ?
Hebben die hun headliners al niet aangekondigd ?
Met Maneskin (do), Fred Again.. (vr), Massive Attack (za) en LCD Soundsystem (zo) in elk geval op elke dag al een grote naam.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.867
1.797
Hebben die hun headliners al niet aangekondigd ?
Met Maneskin (do), Fred Again.. (vr), Massive Attack (za) en LCD Soundsystem (zo) in elk geval op elke dag al een grote naam.
Dat lijkt me wel ja, maar meer mooie namen zijn natuurlijk altijd welkom. Er tourt echt belachelijk veel in augustus lijkt het.
 

Pukkelpopper

Gouden Tip
20 jul 2022
426
281
Zullen we vandaag nog op nieuws van Pukkelpop kunnen rekenen? Want ik vind het raar dat ze begin deze week het nieuwe logo en huisstijl bekend gemaakt hebben zonder enig ander nieuws. 16u misschien wishlist.
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
958
999
Dat lijkt me wel ja, maar meer mooie namen zijn natuurlijk altijd welkom. Er tourt echt belachelijk veel in augustus lijkt het.
Die zullen inderdaad wel met meer namen komen. Maar het lijkt me dat Pukkelpop toch zal willen beginnen met een headliner aan te kondigen, dus dan zijn ze weinig afhankelijk van die drop van Rock en Seine straks.

Blijft natuurlijk interessant om te zien wie er in de buurt is. Die affiche van Rock en Seine is goud waard momenteel...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken