Pukkelpop 2024

DDave

Gouden Tip
25 mrt 2015
478
257
Betekent daarom niet dat ze ieder jaar zo maar beschikbaar is/kan zijn. Plus ze stond er vorig jaar pas.
Dit is een festival dat Snow Patrol twee jaar op rij als headliner boekte, en Martin Solveig drie van de vier jaar. Herhaling is geen probleem voor hen
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Rock en Seine komt woensdag met namen. Blijkbaar hebben die al hints gelost. Zouden oa The Smile hebben.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.588
11.181
Onze festivalagenda is 'community driven' en net als op dit forum kan iedereen daar dus aan bijdragen. Een user heeft dit vannacht toegevoegd, moderatoren hadden het nog niet gespot. Het is er weer af.
Dat werd toch altijd eerst gecheckt door een moderator voordat het daadwerkelijk wordt toegevoegd? Zo is het althans altijd bij mij gegaan.
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Dat werd toch altijd eerst gecheckt door een moderator voordat het daadwerkelijk wordt toegevoegd? Zo is het althans altijd bij mij gegaan.
Nee, wijzigingen zijn direct zichtbaar maar moeten worden gecheckt door een moderator om dat permanent zo te houden. Het aantal rotte appelen in al die jaren is op 1 hand te tellen (en het aantal zeer gewaarde bijdragers gelukkig op veel meer!), maar het valt nu wel direct op omdat de ticker op de homepage draait. Ik zal die binnenkort even anders afstellen zodat daar alleen trusted users in komen.
 

mickeyfcb

Playlistbediener
14 okt 2022
44
16
Om met de deur in huis te vallen :)
Dochter van 16 wil volgende zomer naar Pukkelpop met mij, met kamperen en al. (na samen Werchter gedaan te hebben vorige jaren)
Ik ben 46 jaar. Ga ik de oudste van het terrein en de camping zijn :)
 

mickeyfcb

Playlistbediener
14 okt 2022
44
16
Van het terrein zeker niet. Van de camping zal het niet veel schelen... ;)
bedankt.. Mss toch eens kijken voor een andere oplossing voor het overnachten. Maar ik wil er geen massa's aan uitgeven enkel om na middernacht aan te komen en te slapen en terug te vertrekken.. Iemand tips ?
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
962
1.000
Och, de gemiddelde leeftijd op de camping ligt gewoon gevoelig lager dan die op het terrein, maar so what.

Ik heb me dit jaar ook best oud gevoeld op die Pukkelpop camping, maar ik heb er prima geslapen hoor.
Wel je wekker zetten als je wilt douchen. Als je er niet staat op het moment dat de douches opengaan, zou je wel eens lang lang lang in de rij kunnen staan.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Rock en Seine: oa Lcd soundsystem, Fred again.., the smile, massive attack, maneskin…

Lcd op de Lokerse?
 

Magical12

Randprogramma
19 nov 2014
181
5
Voor Rock en Seine (week na PKP):

FRED AGAIN..
LCD SOUNDSYSTEM
MÅNESKIN
MASSIVE ATTACK
PJ HARVEY
THE OFFSPRING
THE SMILE
THE BLONDE REDHEAD
INHALER

JUNGLE
OLIVIA DEAN
RÓISÍN MURPHY
SOULWAX
THE HIVES
THE KILLS


De namen in het vet kan je wel opschrijven denk ik. Als Jungle wil headlinen / co-headlinen, is PKP wel een optie. LCD Soundsystem zal eerder voor de Barn in RW zijn, dat PKP headlinen was geen groot succes enkele jaren geleden... Maneskin staat al op RW, en Massive Attack zie ik ook eerder als een RW-naam.
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.039
2.671
Voor Rock en Seine (week na PKP):

FRED AGAIN..
LCD SOUNDSYSTEM
MÅNESKIN
MASSIVE ATTACK
PJ HARVEY
THE OFFSPRING
THE SMILE
THE BLONDE REDHEAD
INHALER

JUNGLE
OLIVIA DEAN
RÓISÍN MURPHY
SOULWAX
THE HIVES
THE KILLS


De namen in het vet kan je wel opschrijven denk ik. Als Jungle wil headlinen / co-headlinen, is PKP wel een optie. LCD Soundsystem zal eerder voor de Barn in RW zijn, dat PKP headlinen was geen groot succes enkele jaren geleden... Maneskin staat al op RW, en Massive Attack zie ik ook eerder als een RW-naam.
LCD wil blijkbaar alleen maar headlinen, dus zal wel Lokerse worden
Roisin Murphy heb je in het vet gezet, die gaat naar Werchter.

Eerste festivaldatum van Soulwax!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken