Pukkelpop 2024

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
707
655
blink-182 speelt donderdag 15 augustus nog in Toronto als laatste show van hun USA/Canada tour, dus de kans dat ze dat weekend erna direct op Lowlands op Pukkelpop spelen lijkt me best klein, al lijkt het me heel nice
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.948
1.886
blink-182 speelt donderdag 15 augustus nog in Toronto als laatste show van hun USA/Canada tour, dus de kans dat ze dat weekend erna direct op Lowlands op Pukkelpop spelen lijkt me best klein, al lijkt het me heel nice
Zou best snel zijn inderdaad, maar denk niet dat die voor 3/4 optredens naar Europa komen. Dus of er komt nog een rits aan zaalshows bij of ze pakken wellicht het LL/PKP weekend al mee.
 

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
600
450
Zou best snel zijn inderdaad, maar denk niet dat die voor 3/4 optredens naar Europa komen. Dus of er komt nog een rits aan zaalshows bij of ze pakken wellicht het LL/PKP weekend al mee.
Vorige EU blink tour was toen het nieuwe album nog niet uit was dus ga er van uit dat ze of nog zaalshows gaan doen met het nieuwe album ofwel volgend jaar de rest van de festivals afwerken.
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
988
1.031
Zal ook sowieso festival met voldoende uitstraling moeten zijn.
Dus geen Pukkelpop… 🤔

Ik durfde bijna niet op een Belgische festivalpassage van Lana Del Rey te hopen, maar nu blijkt dat ze in Europa op festivals staat aan het begin van de zomer (Primavera Sound) én aan het einde (Reading/Leeds), lijken die kansen toch toe te nemen…
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.193
5.531
Dus geen Pukkelpop… 🤔

Ik durfde bijna niet op een Belgische festivalpassage van Lana Del Rey te hopen, maar nu blijkt dat ze in Europa op festivals staat aan het begin van de zomer (Primavera Sound) én aan het einde (Reading/Leeds), lijken die kansen toch toe te nemen…
Als ik werchter was, zou los voor een Boutique durven gaan…
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
988
1.031
Werchter heeft nog een blinkend open donderdagslot waarvoor ze toch traditiegetrouw een erg grote naam voor nodig hebben. Enter Lana.
Niet echt het beste topic om hierop door te gaan, maar goed…

Ik zou ze veel liever op RW zien dan een dagje Boutique, maar nu RW Dua Lipa al geboekt heeft schat ik de kansen daar eerder laag in. Twee “pop” headliners gaat een hard sell zijn voor het Werchterpubliek. En dan Måneskin daar nog eens bovenop…
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
867
349
Werchter heeft nog een blinkend open donderdagslot waarvoor ze toch traditiegetrouw een erg grote naam voor nodig hebben. Enter Lana.
Ik zie de socials al los gaan als het lana word haha dua lipa, lana en maneskin word denk ik niet echt geapprecieerd door de oudere bezoekers maar moet zeggen als een maneskin een andere rock headliner was geweest was het echt een mooie viertal geweest met foo fighters
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.099
8.763
Ik zie de socials al los gaan als het lana word haha dua lipa, lana en maneskin word denk ik niet echt geapprecieerd door de oudere bezoekers maar moet zeggen als een maneskin een andere rock headliner was geweest was het echt een mooie viertal geweest met foo fighters
Precies. Aan de andere kant: Lana bizar veel aangevraagd zien worden door de Werchtergangers in die StuBru app. Zo veel dat Herman er zelfs op de radio over begon.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.017
2.091
Niet echt het beste topic om hierop door te gaan, maar goed…

Ik zou ze veel liever op RW zien dan een dagje Boutique, maar nu RW Dua Lipa al geboekt heeft schat ik de kansen daar eerder laag in. Twee “pop” headliners gaat een hard sell zijn voor het Werchterpubliek. En dan Måneskin daar nog eens bovenop…
Moeten ze liefst niet doen, neen.
 

DDave

Gouden Tip
25 mrt 2015
478
257
Niet groot genoeg om alleen te een dag te dragen, vrees ik. Kan wel in combinatie met bv. Fred Again, denk ik.
Grote cijfers op Spotify.

Sam Smith en Florence zouden meer verkopen dan Florence and the Killers. Ik zie dat het een combo is en dan een danscloser

Lana Del Rey bij Reading/Leeds is zo'n rare boeking. Ik weet ook niet zeker of ik haar geboekt zie voor Pukkelpop. geen Eminem, die zwaar getipt was om daar te zijn, dus ik zal LDR in mijn voorspellingen verwerken totdat ze is uitgesloten.

laatste voorspellingen:

Korn - QOTSA - The Prodigy

War on Drugs or Editors - Lana Del Rey - Fred Again

Florence - Sam Smith - CDW
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken