Pukkelpop 2024

DDave

Dagopener
25 mrt 2015
608
424
Too stacked, imo.
Dat zeg je altijd 😂

Iemand op efests gaf een tijdje geleden een aanwijzing over 2010 + 2013 en daarom heb ik The Prodigy opgenomen. Denk dat ze perfecte sluiters zouden zijn voor QOTSA. Die twee en Korn zijn misschien een beetje overdreven.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.089
6.534
Omdat je niet realistisch bent. Hoeveel jaar ga je nu al naar PKP en ieder jaar kom je met die stackte wishlists, begrijp het niet haha. The Prodigy is anno 2024 meer iets voor als Dancehall afsluiter, niet voor mainstage,
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman en DDave

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.613
2.180
Omdat je niet realistisch bent. Hoeveel jaar ga je nu al naar PKP en ieder jaar kom je met die stackte wishlists, begrijp het niet haha. The Prodigy is anno 2024 meer iets voor als Dancehall afsluiter, niet voor mainstage,
Dan is die zetten als afsluiter toch niet stacked?
Maar Lana met Fred combineren en dat ook doen met Florence en Sam en Charlotte, dat is echt teveel van het goede.
 
  • Leuk
Waarderingen: DDave

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.776
3.105
Dan is die zetten als afsluiter toch niet stacked?
Maar Lana met Fred combineren en dat ook doen met Florence en Sam en Charlotte, dat is echt teveel van het goede.
Dat is het dus een beetje, die namen zijn al groot genoeg. Maakt de grootte van the Prodigy niet meer uit
 

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
354
353
Gerry Cinnamon graag( kans acht ik helaas wel klein), Catfish mag ook wel doorkomen. kan wel eens een parel van een line-up gaan worden PkP'24
 

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
603
382
Joost - koRn - Fred Again..
(The Prodigy Marquee of dancehall)

IDLES - Queens Of The Stone Age - Charlotte De Witte
(Catfish & The Bottleman Marquee)

Goldband - Editors - Lana Del Rey
(The Smile Marquee)

De Jeugd van tegenwoordig, RAYE, Skrillex, Gossip, Sheryl Crow verwacht ik ook nog wel ergens op pukkelpop te zien!

Florence + The Machine gaat denk ik haar tour niet inhalen of ze staat op HEARHEAR!

Ik hoop zoo erg op Tyler, The Creator (en SZA lijkt me ook wel vet) als headliner!
 

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
354
353
Joost - koRn - Fred Again..
(The Prodigy Marquee of dancehall)

IDLES - Queens Of The Stone Age - Charlotte De Witte
(Catfish & The Bottleman Marquee)

Goldband - Editors - Lana Del Rey
(The Smile Marquee)

De Jeugd van tegenwoordig, RAYE, Skrillex, Gossip, Sheryl Crow verwacht ik ook nog wel ergens op pukkelpop te zien!

Florence + The Machine gaat denk ik haar tour niet inhalen of ze staat op HEARHEAR!

Ik hoop zoo erg op Tyler, The Creator (en SZA lijkt me ook wel vet) als headliner!
Joost, in Joost Klein? Vond 2 keer achter elkaar al heftig.
Goldband mag nog wel even op de reserve bank blijven zitten imo, kijken of ze op de lange duur de hype waard zijn geweest.
Ze zullen ongetwijfeld wel weer een vol seizoen gaan hebben, dus ze mogen van mij de grotere festivals wel links laten liggen.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.355
5.966
Joost, in Joost Klein? Vond 2 keer achter elkaar al heftig.
Goldband mag nog wel even op de reserve bank blijven zitten imo, kijken of ze op de lange duur de hype waard zijn geweest.
Ze zullen ongetwijfeld wel weer een vol seizoen gaan hebben, dus ze mogen van mij de grotere festivals wel links laten liggen.
Joost zal wel voor RW zijn komend jaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: b_lars

aardvark

Campingartiest
24 aug 2023
58
50
Van alle reeds genoemde namen mag ik écht hopen dat ze QOTSA en vooral Denzel Curry binnen halen. Dan wacht ik zelfs de invulling van de kleinere stages niet af om een ticket te scoren.
 

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
354
353
Joost zal wel voor RW zijn komend jaar.
Daar heeft hij in 2022 ook nog gestaan..

Maar in de tussentijd heeft hij ook wel aardig wat hitjes erbij en aan populariteit gewonnen, dat is waar. Denk eerder dat ik zelf Joost moe ben.

QOTSA recent nog gezien, qua show zeker headliner waardig. Geen idee of ze groot genoeg zijn om zelf een dag te dragen.
 

DDave

Dagopener
25 mrt 2015
608
424
Joost - koRn - Fred Again..
(The Prodigy Marquee of dancehall)

IDLES - Queens Of The Stone Age - Charlotte De Witte
(Catfish & The Bottleman Marquee)

Goldband - Editors - Lana Del Rey
(The Smile Marquee)

De Jeugd van tegenwoordig, RAYE, Skrillex, Gossip, Sheryl Crow verwacht ik ook nog wel ergens op pukkelpop te zien!

Florence + The Machine gaat denk ik haar tour niet inhalen of ze staat op HEARHEAR!

Ik hoop zoo erg op Tyler, The Creator (en SZA lijkt me ook wel vet) als headliner!
The Prodigy zal niet in de Marquee of DH staan, het zal het hoofdpodium zijn of niets.

Ben het er waarschijnlijk mee eens dat Florence er niet is. Waarschijnlijk iemand als Zara Larsson vóór Sam Smith. HearHear gaat zeker niet meer door?
 
  • Leuk
Waarderingen: emilejol

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.355
5.966
The Prodigy zal niet in de Marquee of DH staan, het zal het hoofdpodium zijn of niets.

Ben het er waarschijnlijk mee eens dat Florence er niet is. Waarschijnlijk iemand als Zara Larsson vóór Sam Smith. HearHear gaat zeker niet meer door?
Als HearHear een voldoende grote headliner kan scoren gaan die gewoon door.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.711
9.613
The Prodigy zal niet in de Marquee of DH staan, het zal het hoofdpodium zijn of niets.
Prodigy op de main stage? Dat lijkt me echt raar, anno 2024. Ideale Dance Hall afsluiter, zoals Underworld de vorige keer. Of desnoods Marquee.

Maar het gaat echt een ijzersterke editie worden, afgaande op de geruchten. Heb hier veel meer vertrouwen in dan in een sterk RW.
 

DDave

Dagopener
25 mrt 2015
608
424
Als HearHear een voldoende grote headliner kan scoren gaan die gewoon door.
Dat is teleurstellend om te horen. Het ontneemt Pukkelpop zelf een aantal fatsoenlijke namen en maakt het zwakker. Denk dat voor de juiste headliner waar je het over hebt, het iemand als Neil Young moet zijn.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.089
6.534
Skrillex kan trouwens ook gewoon de main afsluiten hoor. Mix de millenials die voor de nostalgie van de begindagen van brostep komen en de zoomers die 'm via Fred Again kennen en je hebt een vol veld. Op Primavera was ie echt sick.

En wat is dat in godsnaam toch steeds met dat Charlotte De Witte de mainstage wederom zou afsluiten, dat is nu al maanden dat dat hier wordt geopperd terwijl er nul aanleiding voor is.

Gokje;

QOTSA - Fred Again - Florence + The Machine
Liam Gallagher - Sam Smith - Skrillex
 
  • Leuk
Waarderingen: pigital en mattman

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.089
6.534
Ik denk niet dat we nog een editie van Hear! Hear! gaan krijgen, maar ik laat me graag verbazen.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.355
5.966
Dat is teleurstellend om te horen. Het ontneemt Pukkelpop zelf een aantal fatsoenlijke namen en maakt het zwakker. Denk dat voor de juiste headliner waar je het over hebt, het iemand als Neil Young moet zijn.
Goh, het is nu niet dat er veel van dat soort namen stonden in 2023?
 

DDave

Dagopener
25 mrt 2015
608
424
En wat is dat in godsnaam toch steeds met dat Charlotte De Witte de mainstage wederom zou afsluiten, dat is nu al maanden dat dat hier wordt geopperd terwijl er nul aanleiding voor is.
Ze is goedkoop, populair, vrouwelijk en Belgisch. Voldoet aan veel eisen voor de organisatoren
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken