Pukkelpop 2023

Chiel

Support act
18 jul 2014
890
295
Denk dat Billie Eilish, Florence en the Killers te duur gaat zijn. Dus eerder Florence en Sam Fender wat al eerder gezegd werd.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Poe wat mager zeg. Twee artiesten waar ik echt niks mee heb en vooral Anne-Marie een hele 15 in dozijn popdame vind.
 
  • Leuk
Waarderingen: koolket

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.149
3.670
Anne-Marie zegt me helemaal niks. Angele was te verwachten, maar is bij lange na geen headliner.
 
  • Leuk
Waarderingen: koolket

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.149
3.670
Nee, vind ik niet. Dour wellicht, maar voor PKP niet. Tenzij er een sterke act naast staat, maar vooralsnog dus niet.
 
  • Leuk
Waarderingen: koolket

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
Is vooral die Anne Marie die er wat vreemd staat. Is die zoveel populairder bij ons dan elders dan?
Is vooral erg populair bij meisjes 14-21, valt ook erg hard op social media of vorig jaar op RW. Heb met grote ogen zitten kijken hoe die vakken vol zaten. Dus ook dat is een terechte Pkp boeking. Met die 2 en Billie gaat er serieus wat tickets geschoven worden.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.365
10.198
Ik had nog nooit van haar gehoord....

Is zij in België headlinermateriaal?

Toch maar eens in verdiepen.
Voor Pukkelpop vind ik het ook nog wel discutabel, ja. Op Werchter stond ze om zeven uur.
En toch ook eventjes een half-positieve recensie van Humo erin gooien: https://www.humo.be/cs-ba8c3f41. Vooral de zin "Anne-Marie is authentiek en sympathiek, zelden lag een tweeënhalve ster zo dicht tegen de drie" doet 't 'm.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
890
295
Anne-Marie in 2019 op de MainStage gezien van Pukkelpop.
Min of meer verplicht en niet uit eigen wil, want in een groepje moet je soms nemen en geven.
Maar geen minuut verveeld.
Ze is enthousiast, heeft leuke en goede muzikanten bij zich.
Dus ik snap haar spot wel.
En anders komt er vast iets anders in de Marquee of de andere podia.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken