Pukkelpop 2023

WesleyNoH

Support act
28 nov 2015
1.087
2.292
Dit zijn toch gewoon goede boekingen.
Vrouwen aan de top van de affiche, erg mooi om te zien.

Billie is een ijzersterke boeking.
Anne Marie - Angele is voor PKP eveneens aardig.

Geloof me maar dat het goed zal verkopen ;).
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.216
Dit zijn toch gewoon goede boekingen.
Vrouwen aan de top van de affiche, erg mooi om te zien.

Billie is een ijzersterke boeking.
Anne Marie - Angele is voor PKP eveneens aardig.

Geloof me maar dat het goed zal verkopen ;).
Ja verkopen zal dit wel, met name omdat het duidelijk gericht is op één doelgroep. Of die doelgroep genoeg geld heeft om een ticket te halen is vraag 2.
 

bartv

Randprogramma
11 mrt 2015
147
60
Gelukkig moeten er nog een stuk of 200 groepen volgen. Hopelijk niet allemaal van die puber-giechel-rommel. :devilish:
 
  • Leuk
Waarderingen: koolket

koolket

Randprogramma
28 apr 2022
112
51
Wel een beetje zwak van Pukkelpop van enkel met popnamen aftekomen, zeker nadat ze hear hear gecanceld hebben om zogezegd een sterkere pukkelpop affiche samen te stellen...
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Hebben ze dat gezegd? Denk dat ze gewoon geen headliner gevonden hebben passend om HH te headlinen. Vorig jaar was er gewoon een overvloed aan headliners.
 

koolket

Randprogramma
28 apr 2022
112
51
Hebben ze dat gezegd? Denk dat ze gewoon geen headliner gevonden hebben passend om HH te headlinen. Vorig jaar was er gewoon een overvloed aan headliners.
In 2023 zetten we voluit in op een ijzersterke Pukkelpopeditie en blijft Hear Hear! even in de koelkast.

 

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Eindelijk een major die in België haar de spot geeft die ze verdiend (hoewel ze al eens op Dour stond natuurlijk). Ballsey om three for three met popnamen te komen.
je kan dit ballsey noemen, maar als RW met 3 mannelijke rockacts uit de jaren 90 komt zit ook iedereen op zijn paard dat dat inspiratieloos is, niet breed geboekt,... Billie is meer dan terecht headliner op PKP, maar om dan meteen deze 2 er achteraan te gooien. Dat vind ik toch vreemd.
 
  • Leuk
Waarderingen: koolket

Breinaard

Gouden Tip
8 nov 2014
445
60
Is dit een hint?
 

Bijlagen

  • Screenshot_20230202_123849_Facebook.jpg
    Screenshot_20230202_123849_Facebook.jpg
    598,2 KB · Weergaven: 118

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.361
10.190
Geen idee naar wie hier gehint wordt. GnR is natuurlijk geen PkP band.
Chris Cornell...?

Ik zou GNR toch iets minder snel afschrijven, al hebben ze natuurlijk een aardige gage. Wat een bazenzet zou dat zijn. Dan heb ik echt geen idee meer wat Graspop doet.
 
Laatst bewerkt:
  • Thinking
Waarderingen: Dr. Hannibal

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.354
1.872
Geen idee naar wie hier gehint wordt. GnR is natuurlijk geen PkP band.
Slipknot was dat ook niet natuurlijk. Een kracht van Pukkelpop ligt hem net in het boeken van een band die totaal niet bij het 'imago' lijkt te passen.
Slipknot, Stone Roses, Neil Young, Björk.
Gaat GNR gebeuren, neen ik geloof er niet in. Kan het ooit gebeuren, ja dat denk ik wel.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.354
1.872
Wordt toch ook veel voor 'Patience' geroepen in Bones van ID. Maar ontkent door Ken, die toch scherper lijkt dan op de RW voorspellingen tot nu toe.
Of Pukkelpop trekt een Pepperke naar zich toe, Tame Impala.
 

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
581
370
Er moet toch nog wel wat bij deze zaterdag komen? Ik kom uit Nederland dus ik weet niet of dat deze Angèle enorm populair is… Maar Angèle als headliner gaat toch NOOIT uitverkopen? Ik verwacht hier zeker nog wel een Killers tussen Anne-Marie en Angèle of een The Chemical Brothers/Charlotte De Witte in de nacht op de main
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken