Pukkelpop 2023

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Ik denk stilaan dat Dua Lipa festivals is ontstegen, of misschien zit ze op dat randje. Zou ook echt geen idee hebben wat haar fee momenteel is, maar daar kom je met een miljoentje waarschijnlijk niet toe. Maarja, Arctic Monkeys zullen ook wel zoiets hebben gekost so.

Er zijn er zo nog een aantal artiesten die er gewoon nog een mouw aan breiden omdat dat 'album al zo oud weer is', The Weeknd bracht zo ook nieuw werk uit.
 

davadude

Randprogramma
9 jan 2020
223
316
Vraag mij ook af of Justice weer gaat touren dit jaar, er staat een album release op de planning volgens interviews. Stonden in 2018 ook op Pukkelpop (en We are Electric in Nederland, RIP ❤️), hadden een ongelooflijk goede show. Zouden een no-brainer zijn als sub headliner op een van de dagen voor PKP.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.328
Volgens mij wel, heeft er de grote festivals nog niet mee aangedaan.
Ze was dit jaar de grote headliner op Primavera, Opener, Roskilde, Sziget, Lollapalooza,… Toch wel van de grootste festivals ter wereld.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
Ze was dit jaar de grote headliner op Primavera, Opener, Roskilde, Sziget, Lollapalooza,… Toch wel van de grootste festivals ter wereld.
Open'er is gecancelled, daarbij mist ze dingen waar je ze logischer wijze ook zou verwachten: Pinkpop, Glastonbury, Werchter, Mad Cool, Nos Alive, ook landen als Frankrijk, Italie, Duitsland (?) hebben geen festivaloptreden van haar gehad.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Maarja, Beyoncé doet toch ook lekker waar ze zin in heeft? Een artiest hoeft toch niet langs iedere uithoek van Europa te passeren.
 

kaiser

Gouden Tip
11 jan 2019
441
233
En Tyler ook. Ook ene die zeer geschikt is om pukkelpop te headlinen.
Tyler is een mooie naam om te boeken, maar toch geen headliner materiaal in Europa. Lijkt me eerder ergens late namiddag op de main of heel laat in marquee of dance hall.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.328
Tyler is een mooie naam om te boeken, maar toch geen headliner materiaal in Europa. Lijkt me eerder ergens late namiddag op de main of heel laat in marquee of dance hall.
Heb ‘m gezien in Primavera en de man bracht echt een indrukwekkende headlineshow hoor. Publiek ging wild ook. Hij trekt sowieso het hele veld mee tegenwoordig denk ik, of je m nu kent of niet.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Lijkt mij ook meer dan goede headliner. Hoop ook echt dat hij Lowlands gaat aandoen.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
890
295
Bij Pukkelpop gaat het toch minder om de headliners, dus Tyler kan best.

Misschienals (sub)headliners iets van:

- Florence + the Machine
- Angele
- Tyler the creator
- Charlotte de Witte
- the War on Drugs
- the XX
 

kaiser

Gouden Tip
11 jan 2019
441
233
Bij Pukkelpop gaat het toch minder om de headliners, dus Tyler kan best.

Misschienals (sub)headliners iets van:

- Florence + the Machine
- Angele
- Tyler the creator
- Charlotte de Witte
- the War on Drugs
- the XX
Bestaan the xx nog? Het lijkt er op dat de die allemaal gewoon bezig zijn met solozaken. Oliver Sim brengt volgende week zijn solo album uit en Romy en Jamie doen vooral DJ werk nu precies.
 

Pukkelpopper

Gouden Tip
20 jul 2022
417
240
De nieuwe single “western” van Daan is uit 🎶, hopelijk komt hij naar Pukkelpop volgende editie want het is all van 2018 geleden samen met Mauro & de kempenzone dat hij op Pukkelpop optrad.
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
581
370
Ik verwacht
Vrijdag : The Prodigy - Kendrick Lamar - KoRn

Zaterdag : Gorillaz, Tyler, The Creator - Charlotte De Witte

Zondag : Limp Bizkit - Travis Scott - Netsky

Zoiets ongeveer
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.328
Zoals gezegd in het RW topic: Green Day en Billie Eilish zijn sterke geruchten voor Reading en Leeds.

Het zou me verbazen als we hiermee niet 2 headliners van Pukkelpop kennen.

(Ook KSI, Foals, Paramore zijn geruchten maar dat zijn verre van headliners)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken