Pukkelpop 2022 - Nieuws & Geruchten

1880

Randprogramma
2 jul 2022
106
108
Na een tiental keren slipknot live te hebben aanschouwd, was deze keer iets minder energievol als ik gewoon was. Het was natuurlijk hun laatste show van hun leg, wat voor vermoeidheid kan zorgen. Desondanks toch mijn verwachtingen ingelost. Corey en co hebben weer enkele nieuwe harten gestolen.
Verder was dit mijn eerste pukkelpop ervaring. Ik moet toegeven, de setting en sfeer oogst een pak gezelliger als werchter. Rustig een plaats zoeken op een tribune op de weide met een pintje en rustig het volk aanschouwen. Ook dit is een festivalervaring.
Het diverse publiek is ook een streling voor het oog. Ik heb metalheads enthousiast zien mee hakken tijdens de gabberact. Toch één van de verrassende acts die dag. Veel energie en voor vele onder ons nostalgie uit de jeugd (jaren 90).
Wat mij ook opviel, de grote van de omgeving van het festival en de stages, overal viel er wel iets te beleven. Nergens nooit moeten wachten voor eten en drinken. En ook de parking was goed georganiseerd en een pakgoedkoper als werchter.
Kortom volgend jaar zien ze mij terug voor een dagje, al is het puur voor de gezelligheid en sfeer.
 

saurus

Dagopener
4 feb 2019
511
596
Vond het wel grappig toen Corey Taylor de vraag stelde wie heeft ons al eerder gezien? En voor wie is het de eerste keer?
En dan erbij zei dat dacht ik al
Voor de rest super optreden en niet te druk aan de main
 
  • Haha
Waarderingen: nikita

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.609
3.151
Ik kreeg van vrienden (met heel andere muzieksmaak) dan weer een filmpje door van een jongen in Slipknot t-shirt tijdens die gabberact, met als tekst "kijk, jouw mannelijke versie" - die kerel stond er compleet verloren bij. Jep, I feel him!
 
  • Leuk
Waarderingen: duck

jvandeweyer

Gouden Tip
14 feb 2019
373
529
Amai, gisteren toch wel goed genoten!

In het rechtervak stond veel meer volk voor Fleddy. Ook hier was voortdurend een pit met goede interactie. Wel jammer dat het linkervak zo leeg stond. Desalniettemin speelde hij wel een leuke set, altijd een feestje!
Wat later genoten van Moments om daarna een hapje te eten. Wargasm stelde wat teleur, dus maar een goed plaatsje gezocht voor Nothing but Thieves. Klonken zeker niet slecht, maar m'n ervaring werd nogal zwaar verstoord door een aangeschoten dame die nogal asociaal gedrag vertoonde. Jammer!
Doorgewandeld om Dadi Freyr eens te checken. Helemaal niet mijn genre, maar wel een leuke show. Nooit gedacht dat ik bij dit optreden een cover van "All Star" zou horen.

While She Sleeps was een mooie voorproever voor Slipknot, maar het negenkoppig geweld uit Iowa zette een fantastische show neer. Hoewel het exact dezelfde show was als op Knotfest vorige maand, deed mijn betere positie (3de rij vooraan, vlak voor Michael Pfaff) wonderen.

Tot slot nog even nagenoten van Clawfinger! Maar dit was het dan ook weer.
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Aangekomen op de parking, eerste keer alleen naar een festival maar ik heb er zin in! Benieuwd of Pukkelpop een vaste prik kan worden. Veel plezier iedereen die er vandaag is!
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Acht podia en dan ga je naar Lil Uzi Vert, doe je gewoon jezelf aan hoor jongens lol.

Gisteren een vijf sterrenoptreden gezien van Tamino, fantastisch en kijk echt uit naar die nieuwe plaat. Wat een zanger die gast. Nog hoogtepunten; King Hannah, James Blake, Charlotte Adigery & Bolis Pupul en stiekem toch ook wel Bad Boy Chiller Crew hoor.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.946
1.993
Acht podia en dan ga je naar Lil Uzi Vert, doe je gewoon jezelf aan hoor jongens lol.

Gisteren een vijf sterrenoptreden gezien van Tamino, fantastisch en kijk echt uit naar die nieuwe plaat. Wat een zanger die gast. Nog hoogtepunten; King Hannah, James Blake, Charlotte Adigery & Bolis Pupul en stiekem toch ook wel Bad Boy Chiller Crew hoor.
Ik ben het even gaan aanschouwen als soort van ramptoerist na dat filmpje hier omdat er verder toch niet echt iets speelde dat ik wou zien.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
5 minuten voor tijd en nog zo rustig bij de staat in het linker voorvak? Hopelijk stroomt het snel vol...
 

Bärenbeuk

Playlistbediener
9 aug 2022
10
20
Killing Birds is mijn eerste punk ervaring, was magnifiek, ook een goed opgewarmde crowd!

Maar Aurora net ... Wow, beste optreden tot nu toe, een ervaring 💕✨
 
  • Leuk
Waarderingen: Simon GO

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Waar is dat volk bij al die shows? Heb al veel bedroevend kleine crowds gezien tf. Nauwelijks volk bij Indigo De Souza en nu ook bij Tkay Maidza.
 

VDB

Randprogramma
10 apr 2022
126
104
De wei bij George Ezra en the Opposites stond voller dan bij Slipknot. Daar dus.
Waar is dat volk bij al die shows? Heb al veel bedroevend kleine crowds gezien tf. Nauwelijks volk bij Indigo De Souza en nu ook bij Tkay Maidza
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken