Pukkelpop 2022 - Nieuws & Geruchten

Sam Timmermans

Campingartiest
9 aug 2021
85
67
DIIV zou ik wel nog gaan zien ja, maar alleen omdat er niet echt andere alternatieven zijn. BMTH niet echt m'n ding en ANNA tgoh ja. Zal vooral een vrij harde, relatief conventionele hard techno set worden, zeker? Vind het echt jammer hoe dan Bright Eyes, Four Tet, BADBADNOTGOOD en Arctic Monkeys op een hoopje staan geprogrammeerd maarja.
ANNA zal inderdaad (hopelijk) rechtdoor zijn :love:

Tijdens Arctic Monkeys (die ik dan niet moet zien, kan den Alex niet echt bezig zien...) heb ik dan volledig andere clashes:
Four Tet (k vrees dat het wel druk zal zijn), Kölsch (gaat zalig zijn), Donny Benet en Eris Drew (dit zal heel leuk feestje worden).
En zo is het eigenlijk bijna het ganse weekend zo, van het ene podium naar het andere sukkelen.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Anyways, iemand enige tips voor zondag overdag want zo na Fred Again.. vind ik het moeilijk om wat interessants te vinden tem Kampire & Decay / Sons Of Kemet.
DIIV en Dehd. Nooit gigantisch fan geweest van die eerdere Dehd platen maar van die nieuwe word ik toch wel erg blij.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.327
Joost lijkt me een aardige kerel, maar is Rock Werchter, Lokerse Feesten en nog wat kleinere festivalletjes nog niet genoeg? Kleine festivalletjes die hem zelfs nog lager programmeren dan het slot op de main for Oscar die PkP hem geeft...

Squeeze every penny hé.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Dexterio

Playlistbediener
1 aug 2022
22
12
Nog een week!🔥 Eerste keer Pukkelpop voor me en heb er echt zin in. Heb een kaartje voor de zaterdag en dat beloofd een mooie dag voor mij te worden met lekker pendelen tussen de mainstage en de Marquee. Zat eerst te twijfelen voor een weekender maar naast Goldband op vrijdag is er verder niet een must see voor mij dus ga ik alleen zaterdag.

De artiesten die ik sowieso ga zien:
- De Staat, die had ik gemist op Pinkpop dus daar kijk ik erg naar uit.
- The Opposites. Wordt de tweede keer dit jaar dat ik ze ga zien na in mei ze in de Gashouder heb gezien. Blijven voor mij echt helden vanwege jeugdsentiment.
- Aurora
- Tame Impala. Wilde eerst naar zijn concert eind augustus gaan maar uiteindelijk daar geen kaartje voor gekocht, dus dat komt mooi uit.
- Jungle
- Caribou (als ik dan nog puf heb)

En verder laat ik het nog open met mogelijke opties voor Tai Verdes, IBE, Sean Paul, Dave en George Ezra. Zijn geen must sees maar wel een leuke opvulling voor Tame Impala. Wil eigenlijk wel vooraan staan bij De Staat en The Opposites dus hopen dat dat gaat lukken 🤞
 
  • Leuk
Waarderingen: prrrrt

Sam Timmermans

Campingartiest
9 aug 2021
85
67
Nog een week!🔥 Eerste keer Pukkelpop voor me en heb er echt zin in. Heb een kaartje voor de zaterdag en dat beloofd een mooie dag voor mij te worden met lekker pendelen tussen de mainstage en de Marquee. Zat eerst te twijfelen voor een weekender maar naast Goldband op vrijdag is er verder niet een must see voor mij dus ga ik alleen zaterdag.

De artiesten die ik sowieso ga zien:
- De Staat, die had ik gemist op Pinkpop dus daar kijk ik erg naar uit.
- The Opposites. Wordt de tweede keer dit jaar dat ik ze ga zien na in mei ze in de Gashouder heb gezien. Blijven voor mij echt helden vanwege jeugdsentiment.
- Aurora
- Tame Impala. Wilde eerst naar zijn concert eind augustus gaan maar uiteindelijk daar geen kaartje voor gekocht, dus dat komt mooi uit.
- Jungle
- Caribou (als ik dan nog puf heb)

En verder laat ik het nog open met mogelijke opties voor Tai Verdes, IBE, Sean Paul, Dave en George Ezra. Zijn geen must sees maar wel een leuke opvulling voor Tame Impala. Wil eigenlijk wel vooraan staan bij De Staat en The Opposites dus hopen dat dat gaat lukken 🤞
De staat hun nieuwe show zag er echt zalig uit op pinkpop. Vooral met die visuals... :oops: Is toch ook weer een must see!

Vergeet vooral niet naar BizkitPark te gaan om even lekker op te warmen...
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
R&L voegen The 1975 toe ter vervanging van RATM. Niet om het een of het ander, maar kom die hadden toch prima Bizkit kunnen vervangen als sub.. Zucht.
 

Dexterio

Playlistbediener
1 aug 2022
22
12
De staat hun nieuwe show zag er echt zalig uit op pinkpop. Vooral met die visuals... :oops: Is toch ook weer een must see!

Vergeet vooral niet naar BizkitPark te gaan om even lekker op te warmen...

Ik stond toen bij Meau. Zag de show later terug en het zag er echt zo dik uit. Dus een goede reden om naar Pukkelpop te trekken :D

Oeh goede aanbeveling BizkitPark. Ik hoop dat we het gaan redden qua tijd gezien ze zo vroeg spelen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.327
Eigenlijk ging die main stage plek sowieso vergooid worden als je ziet wat daar nog op staat…

Belangrijker is het antwoord op wie er op die hoge Club plek za staan nu Kong Gizzard eruit gevallen is…. Want die laten een groot gat achter.
 

kaiser

Gouden Tip
11 jan 2019
441
233
Hah, oké touché. Punt blijft wel. Blijf 't jammer vinden dat ze een sub gewoon niet hebben vervangen.
Voor limp bizkit hebben ze niet eens een vervanging gezet. (hoe sympathiek de bizkit park gasten mogen zijn, dat is geen vervanging van een subheadliner)
Zou Sean Paul niet oorspronkelijk voor de dance hall geboekt zijn en dat ze wat hebben geschoven met de line up om die zo op de main te zetten om het gat van limp bizkit op te vangen.
 

Smkto

Nieuw lid
30 jun 2022
2
0
Hoe ging het in 2019 met de bonnetjes? Zijn deze los te verkrijgen of is het scannen op je bandje? Het laatste is super irritant als je met wat vrienden gaat..
 

kaiser

Gouden Tip
11 jan 2019
441
233
Hoe ging het in 2019 met de bonnetjes? Zijn deze los te verkrijgen of is het scannen op je bandje? Het laatste is super irritant als je met wat vrienden gaat..
Gewoon nog old school met fysieke bonnen, en dit jaar ook sowieso nog
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.946
1.993
R&L voegen The 1975 toe ter vervanging van RATM. Niet om het een of het ander, maar kom die hadden toch prima Bizkit kunnen vervangen als sub.. Zucht.
Daar heb je als Rage fan ook niets aan he. Als Bizkit fan in feite ook niet.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.327
Daar heb je als Rage fan ook niets aan he. Als Bizkit fan in feite ook niet.
Ja maar het was een grote naam geweest die ergens wel zou passen voor de headliner van die dag. Ook qua grootte.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken