Pukkelpop 2022 - Nieuws & Geruchten

Brombeer

Campingartiest
10 sep 2021
60
60
Dit gaat mijn schema worden:

Donderdag:
High Hi - Sylvie Kreusch - Stikstof - De Heideroosjes

Vrijdag:
Goldband - Hollow Coves - Skepte - The Haunted Youth - Slowthai - While She Sleeps - James Blake - Slipknot - Bad Boy Chiller Crew

Zaterdag:
Vukovi - Bob Vylan - Geese - The Murder Capital - Indigo De Souza - Shame - George Ezra - Tame Impala - Wet Leg - Caribou

Zondag:
Slow Crush - Meskerem Mees - Eefje De Visser - Gus Dapperton - Sad Night Dynamite - Fred Again.. - DIIV - Dehd - King GIzzard & The Lizard Wizard - Arctic Monkeys
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude

VDB

Randprogramma
10 apr 2022
126
104
Iemand ergens al een plattegrond tegengekomen?

Eens op de site van HH gaan zien, maar ook daar nog niets te vinden.
 

Dexterio

Playlistbediener
1 aug 2022
22
12
Heeft iemand nog een leuk aanradertje voor de zaterdag om de tijd te vullen tot De Staat speelt?
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.147
3.669
Iemand hier ervaringen met camping Relax? Overweeg het voor de zaterdag, zodat ik niet nuchter hoeft te blijven 😁.
Als de ervaringen alleen maar slecht zijn, pak ik een taxi naar vrienden in Diepenbeek.
 

Special Monkey

Geliefde act
13 apr 2021
1.995
2.564
Iemand hier ervaringen met camping Relax? Overweeg het voor de zaterdag, zodat ik niet nuchter hoeft te blijven 😁.
Als de ervaringen alleen maar slecht zijn, pak ik een taxi naar vrienden in Diepenbeek.
Rustiger dan Chill, normaal heb je meer ruimte dan bij Chill (wat niet moeilijk is).
Toen ik op Relax was, hadden ze nog een aparte ontbijtstand waar je redelijk goedkoop inkopen kon doen (halve bon voor paar schellen hesp etc). De jaren daarna heb ik dat niet op Chill gezien. Was dat eenmalig of is dat enkel op Relax? Geen idee.

Het enige storende is de afstand. Er zijn pendelbussen of je kan te voet naar het festival gaan. Maar de afstand is te groot om te zeggen "ik ga effe iets eten en iets drinken op de camping". Wanneer je naar de wei gaat, dan blijf je daar tot het einde imo.
 
  • Leuk
Waarderingen: Mark's Kal

Leaze

Nieuw lid
2 aug 2022
4
0
Rustiger dan Chill, normaal heb je meer ruimte dan bij Chill (wat niet moeilijk is).
Toen ik op Relax was, hadden ze nog een aparte ontbijtstand waar je redelijk goedkoop inkopen kon doen (halve bon voor paar schellen hesp etc). De jaren daarna heb ik dat niet op Chill gezien. Was dat eenmalig of is dat enkel op Relax? Geen idee.

Het enige storende is de afstand. Er zijn pendelbussen of je kan te voet naar het festival gaan. Maar de afstand is te groot om te zeggen "ik ga effe iets eten en iets drinken op de camping". Wanneer je naar de wei gaat, dan blijf je daar tot het einde imo.

Ik had een kleine hoop dat Chill iets rustiger was 🤦🏻‍♀️
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
890
295
Als ouwe knar kan ik zeggen dat camping Chill toch echt de partycamping is voor de jongeren.
Daar kom je niet om een goede nachtrust te hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: prrrrt

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.147
3.669
Rustiger dan Chill, normaal heb je meer ruimte dan bij Chill (wat niet moeilijk is).
Toen ik op Relax was, hadden ze nog een aparte ontbijtstand waar je redelijk goedkoop inkopen kon doen (halve bon voor paar schellen hesp etc). De jaren daarna heb ik dat niet op Chill gezien. Was dat eenmalig of is dat enkel op Relax? Geen idee.

Het enige storende is de afstand. Er zijn pendelbussen of je kan te voet naar het festival gaan. Maar de afstand is te groot om te zeggen "ik ga effe iets eten en iets drinken op de camping". Wanneer je naar de wei gaat, dan blijf je daar tot het einde imo.
Afstand vind ik geen probleem als dagbezoeker. Camping Relax ligt toch bij de Kiewitdreef?
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
890
295
Volgens mij veel verder.
Meer richting de hoek waar de Kiewitstraat en Zalvennestraat samenkomen.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.147
3.669
Volgens mij veel verder.
Meer richting de hoek waar de Kiewitstraat en Zalvennestraat samenkomen.
Als ik naar de camping plattegrond kijk zou het meteen na de Putvennestraat moeten zijn. Al weet ik niet hoe accuraat die plattegrond is.
Die hoek bij Kiewitstraat en Zalvennestraat is bijna Bokrijk. Kleine 45 minuten lopen. Dat is wel een flink stuk op de terugweg.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken