Pukkelpop 2022 - Nieuws & Geruchten

Dexterio

Playlistbediener
1 aug 2022
22
12
Hoe zijn de sanitaire faciliteiten op de camping en het festival eigenlijk? Zijn het doorspoel wc's of moet ik me mentaal voorbereiden op Dixies?
 

Leaze

Nieuw lid
2 aug 2022
4
0
Goeiemorgen allemaal,

Na een 25 jaar Lowlands en Pinkpop, gaan we dit jaar eindelijk eens naar Pukkelpop.
Ik heb alleen nog een vraag over de camping. Gaat deze daadwerkelijke pas om 12.00u open op donderdag? Of toch eerder?

Mochten jullie nog tips hebben, dan hoor ik het ook graag!
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.029
2.652
Goeiemorgen allemaal,

Na een 25 jaar Lowlands en Pinkpop, gaan we dit jaar eindelijk eens naar Pukkelpop.
Ik heb alleen nog een vraag over de camping. Gaat deze daadwerkelijke pas om 12.00u open op donderdag? Of toch eerder?

Mochten jullie nog tips hebben, dan hoor ik het ook graag!
Is al om 09u open.
 

OnceUponATimeAtFestivals

Playlistbediener
19 jul 2022
7
2
Op een totaal andere noot, weet iemand hoe de beveiligingschecks zijn op de camping? Ik wil veel eten en drinken meenemen om de kosten wat te drukken, maar als ze alles eruit gaan halen en open maken (om voor wapens en/of drugs te checken, bijvoorbeeld) dan laat ik het wel thuis en bijt ik maar door de zure appel heen.
Toevallig via SocialDeal iets tegengekomen voor degenen die kamperen, een traiteur waar je voor een redelijke prijs wat drank (en/of eten) kunt krijgen.

Just saying.. kan interessant zijn.
 

Bijlagen

  • Knipsel.PNG
    Knipsel.PNG
    972 KB · Weergaven: 33
  • Leuk
Waarderingen: bartv

kaiser

Gouden Tip
11 jan 2019
450
249
En het is dan ook al aan te raden om er te staan voor een redelijk plekje? Pff, wordt betijds vertrekken vanuit Rotterdam 🤣
Wat is een redelijk plekje? Persoonlijk zit ik liever niet helemaal vanvoor op de camping. Ik heb enkel ervaring met camping chill, maar als je daar na de middag aankomt zit je meestal nog redelijk goed. Die camping zit ook nooit volledig vol.
 

will

Playlistbediener
1 okt 2019
48
7
Is het haalbaar een lekker plekje te krijgen op camping chill als je vrijdag komt? Nog nooit op pukkelpop geweest dus weet niet echt wat ik kan verwachten als het festival donderdag al begint.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.755
3.700
Is het haalbaar een lekker plekje te krijgen op camping chill als je vrijdag komt? Nog nooit op pukkelpop geweest dus weet niet echt wat ik kan verwachten als het festival donderdag al begint.
Net vraagt iemand wat een redelijk plekje is. Nu ben ik benieuwd wat een lekker plekje is!
 
  • Leuk
Waarderingen: bartv

daanvandingenen

Gouden Tip
24 jan 2018
255
9
Wij vertrekken elk jaar rond een uur of 11 in Herentals en zijn dan rond 1 uur op de camping. Hebben elk jaar al een perfecte plaats gehad op circa 1/3 van de ingang. Laatste keer eens getimed en dat was toen 4 minuten wandelen naar de ingang en nog geen 10 minuten wandelen naar de eerste rij op de mainstage (op de middag). Dus het is zeker niet nodig om daar al om 9 uur te staan!
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude

daanvandingenen

Gouden Tip
24 jan 2018
255
9
Goeiemorgen allemaal,

Na een 25 jaar Lowlands en Pinkpop, gaan we dit jaar eindelijk eens naar Pukkelpop.
Ik heb alleen nog een vraag over de camping. Gaat deze daadwerkelijke pas om 12.00u open op donderdag? Of toch eerder?

Mochten jullie nog tips hebben, dan hoor ik het ook graag!
De douches zijn gratis, maar als je smorgens wilt douchen raad ik je aan om zo vroeg mogelijk te gaan. Tot een uur of 9 kan je zo binnenwandelen (zeker als man). Maar als je een halfuur later bent kan dat goed ineens veranderen in een rij van meer dan een uur.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pukkelpopper

Chiel

Support act
18 jul 2014
893
304
En dan dat moment op 23.38 !
(wel op Dumpert gezien, geef ik toe)

Dus niet te dichtbij gaan dansen, dat gaat mis!
 

Leaze

Nieuw lid
2 aug 2022
4
0
Ga je camping relax of chill?
We gaan naar Chill.

Wat is een redelijk plekje? Persoonlijk zit ik liever niet helemaal vanvoor op de camping. Ik heb enkel ervaring met camping chill, maar als je daar na de middag aankomt zit je meestal nog redelijk goed. Die camping zit ook nooit volledig vol.

Niet direct bij de ingang en liever niet aan het hoofdpad (als je dat op PKP ook heb). Maar wel aan een zijpad ofzo.
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.029
2.652
Ik zou niet bij de eersten gaan om 09u00. Kans is groot dat je tussen partypeople zonder respect voor andere zit.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken