Pukkelpop 2022 - Nieuws & Geruchten

kaiser

Gouden Tip
11 jan 2019
441
232
Iemand een idee hoeveel de bonnetjes zullen kosten dit jaar ter plaatse? Als dat €3.30 is lijkt het mij toch héél interessant om er op voorhand te kopen.
Ik zou zelfs uitgaan van 3,50. Dat was de prijs op werchter en graspop. Voor werchter was het ook 3 in vvk en 3,5 op de wei.
 

VDB

Randprogramma
10 apr 2022
126
104
Inderdaad, ik denk ook niet dat de verkoop extreem slecht is. Er zullen wel redelijk wat combis verkocht zijn, maar ik zie het gewoon niet uitverkopen. Maar zoals je zegt is dat gewoon een gok, geen idee hoe het echt zit.
Ze mogen nog van geluk spreken dat er veel mensen zijn zoals ik die hun ticket van vorig jaar (toen wel uitverkocht) behouden hebben, anders was het heel wat minder geweest denk ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pukkelpopper

Inbox

Playlistbediener
28 jun 2017
9
1
GMM was 3.3, RW 3.5, TML 3.6. Ik zou gokken op 3.5.
Tomorrowland was net als voorgaande edities €3,33 (met in voorverkoop enkel het equivalent van één pint per €100 dat je weer kwijt bent bij de refund van je ongespendeerde bonnen). Hoewel het verder een belachelijk duur festival blijft - zie de quasi volledig bijgewerkte prijslijst - waren de basisopties qua drank dus wel goedkoper dan op Werchter. Hoewel prijzen van andere festivals op zich off topic zijn, is het misschien wel het vermelden waard dat de duurste major van België ondertussen dus ingehaald is op dat vlak en we dus tijdelijk geen grote sprongen meer moeten verwachten na deze zomer. Of dat zou men toch logischerwijs verwachten, maar ja...
 
  • Leuk
Waarderingen: Special Monkey

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Tomorrowland was net als voorgaande edities €3,33 (met in voorverkoop enkel het equivalent van één pint per €100 dat je weer kwijt bent bij de refund van je ongespendeerde bonnen). Hoewel het verder een belachelijk duur festival blijft - zie de quasi volledig bijgewerkte prijslijst - waren de basisopties qua drank dus wel goedkoper dan op Werchter. Hoewel prijzen van andere festivals op zich off topic zijn, is het misschien wel het vermelden waard dat de duurste major van België ondertussen dus ingehaald is op dat vlak en we dus tijdelijk geen grote sprongen meer moeten verwachten na deze zomer. Of dat zou men toch logischerwijs verwachten, maar ja...
Of we na deze zomer geen grote sprongen meer mogen verwachten betwijfel ik hoor. Op verschillende plekken teruggelezen dat het dit jaar voor veel festivals lastig rondkomen is. Dat komt voornamelijk omdat de ticketprijs nog van 2020 is en daarom niet verhoogd kon worden. Dat is nu gezocht in de muntprijzen. Vanuit die logica kan je beargumenteren dat ze voorlopig de muntprijzen op dit niveau houden maar wel de ticketprijzen fors gaan verhogen. Nu heeft dat ook mijn voorkeur ipv nog duurdere munten. Liever eenmalig iets meer betalen dan nog meer voor die munten aftikken.
 

VDB

Randprogramma
10 apr 2022
126
104
Wel actief sinds vandaag; de omruilservice. Ik tel een 200 man die hun combi kwijt willen. Als je goedkoop nog een kaartje zoekt, is dit de place to be.

1659364522303.png
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Dexterio

Playlistbediener
1 aug 2022
22
12
Goedkoper dan de officiele prijs is het helaas niet (zie link, eerste vraag). Ik zat er ook op te wachten met het kopen van een kaartje maar je betaald (helaas) gewoon de normale prijs.

The Opposites staat om 17:10 op zaterdag op de main stage. Ik ken het terrein verder niet, maar gezien ze op de main stage staan kan ik er vanuit gaan dat dit in een tent is neem ik aan? Zou wel jammer zijn als dat zo is want met hun show wil je in het donker/in een tent zien.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Goedkoper dan de officiele prijs is het helaas niet (zie link, eerste vraag). Ik zat er ook op te wachten met het kopen van een kaartje maar je betaald (helaas) gewoon de normale prijs.
Dat is ook suf. Zolang het niet uitverkoopt raken die lui dus nooit hun kaartje kwijt. Want waarom zou je deze omslachtigere weg kiezen als je ook gewoon een ticket kan halen?
 

VDB

Randprogramma
10 apr 2022
126
104
Goedkoper dan de officiele prijs is het helaas niet (zie link, eerste vraag). Ik zat er ook op te wachten met het kopen van een kaartje maar je betaald (helaas) gewoon de normale prijs.

Dus toch, ik dacht dat er nog een uitweg was dat je wel minder maar niet meer mocht vragen. Dan is die omruilservice op dit moment een maat voor niets.
 

Inbox

Playlistbediener
28 jun 2017
9
1
The Opposites staat om 17:10 op zaterdag op de main stage. Ik ken het terrein verder niet, maar gezien ze op de main stage staan kan ik er vanuit gaan dat dit in een tent is neem ik aan? Zou wel jammer zijn als dat zo is want met hun show wil je in het donker/in een tent zien.
De main stage is geen tent hoor.
 

VDB

Randprogramma
10 apr 2022
126
104
Dat is ook suf. Zolang het niet uitverkoopt raken die lui dus nooit hun kaartje kwijt. Want waarom zou je deze omslachtigere weg kiezen als je ook gewoon een ticket kan halen?
En dat zijn er nog maar 200 die het vandaag al gedaan hebben, gaan er nog wel meer bijkomen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken