Pukkelpop 2022 - Nieuws & Geruchten

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.907
3.509
Dan is de kans groot dat AM ook bevestigd wordt voor PKP en LL. Al kan de focus ook natuurlijk op de UK exclusive van R&L blijven liggen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.721
8.270
Zelfde tour als vorige keer. Vraag is of ze er dan al zijn. Bovendien is dat een act van ongeveer 1,5milj gok ik, normaal doet Pkp dat niet meer.
Zeker als de daarnaast met Arctic Monkeys en Dua Lipa ook twee duren staan.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.350
1.870
Dat pkp eerst maar werkt aan hun geloofwaardigheid voor ze aan ratm denken. Toch wel wat imagoschade mogen verduren het voorbije jaar.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
890
295
RATM vind ik niet reeel voor Pukkelpop.
Arctic Monkeys, Dua Lipa en Oscar and the Wolf is betaalbaarder.
 

Special Monkey

Geliefde act
13 apr 2021
1.968
2.529
PKP moest in 2019 al een keuze maken tussen ofwel Foo Fighters ofwel een goede undercard. Dan zie ik ze nu niet opeens RATM, AM en Dua Lipa binnenhalen. AM en Dua Lipa zou al groots zijn voor het huidige PKP imo, dan mogen ze als 3de headliner rosse centen uitgeven aan Charlotte De Witte als headliner.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.084
5.339
PKP moest in 2019 al een keuze maken tussen ofwel Foo Fighters ofwel een goede undercard. Dan zie ik ze nu niet opeens RATM, AM en Dua Lipa binnenhalen. AM en Dua Lipa zou al groots zijn voor het huidige PKP imo, dan mogen ze als 3de headliner rosse centen uitgeven aan Charlotte De Witte als headliner.
Editors… verder maak je het correcte punt lijkt me
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.350
1.870
Editors, een band verkracht door onze festivals. The Back Room en An End Has a Start zijn toch albums die mee in het hartje zitten hier.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.393
4.509
Mijn gokje is Arctic monkeys, Dua lipa en bring me the horizon als headliners
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.393
4.509
De vorige passage van Bring Me The Horizon op PkP zorgde anders wel voor een halflege wei.
Volgens ken op efestivals was bring me the horizon in 2020 al geboekt als headliner, als ze komen Dan is het bovenaan de affiche. Zou me verbazen als pukkelpop tijdens Corona plots meer geld zou gevonden hebben dan voor corona
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.721
8.270
Volgens ken op efestivals was bring me the horizon in 2020 al geboekt als headliner, als ze komen Dan is het bovenaan de affiche. Zou me verbazen als pukkelpop tijdens Corona plots meer geld zou gevonden hebben dan voor corona
Lijkt me eerlijk gezegd sterk dat PkP BMTH in 2020 als headliner had. Zelfs vorig jaar, in alle schaarste, waren ze dat niet. Ook niet op Lowlands.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.039
10.116
Volgens ken op efestivals was bring me the horizon in 2020 al geboekt als headliner, als ze komen Dan is het bovenaan de affiche. Zou me verbazen als pukkelpop tijdens Corona plots meer geld zou gevonden hebben dan voor corona
BMTH als headliner? Toe maar. Dan slaan die nieuwe platen meer aan dan ik dacht maar ik vind dit geen headliner voor een major festival, al juich ik het altijd toe als nieuwe rockacts die status bereiken.

Ben een beetje bang dat we hen in 2023 iets te hoog op het GMM gaan tegenkomen.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.205
4.772
BMTH als headliner? Toe maar. Dan slaan die nieuwe platen meer aan dan ik dacht maar ik vind dit geen headliner voor een major festival, al juich ik het altijd toe als nieuwe rockacts die status bereiken.

Ben een beetje bang dat we hen in 2023 iets te hoog op het GMM gaan tegenkomen.
Hoogstens sub, maar echt geen headliner hoor. Stond op Lowlands ook niet bijzonder hoog op het affiche.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.926
1.958
Volgens ken op efestivals was bring me the horizon in 2020 al geboekt als headliner, als ze komen Dan is het bovenaan de affiche. Zou me verbazen als pukkelpop tijdens Corona plots meer geld zou gevonden hebben dan voor corona
Wat een grap zou dat zijn.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken