Pukkelpop 2019 - Nieuws en geruchten

Magical12

Randprogramma
19 nov 2014
202
24


Hoe langer ik naar deze poster kijk (vanop eFestivals), hoe meer ik vrees dat het zoiets wordt. En dat het 'm misschien zelfs helemaal wordt.
Gelukkig zitten er schoondheidsfoutjes in (Alice Wonderland ipv. Alison Wonderland + oud StuBru-logo). Maar én Major Lazer, én Swedish House Mafia? Zowel Ellie Goulding als ToP?
 

Magical12

Randprogramma
19 nov 2014
202
24
Ik ga eerder voor (en hoop op) iets als onderstaande:

MAJOR LAZER - TWENTY ONE PILOTS
FOO FIGHTERS - POST MALONE
TAME IMPALA - THE NATIONAL

ROYAL BLOOD - PROPHETS OF RAGE
ANDERSON PAAK. - ROBYN
EELS - JAMES BLAKE

Patti Smith - Anne-Marie - Mura Masa - Stormzy - Jorja Smith - Franz Ferdinand
Angèle - Tamino - The Vaccines - Earl Sweatshirt - George Ezra - The Streets

Car Seat Headrest - Blackwave. - Broken Social Scene - Whitney - Yves Tumor
Shame - Parcels - IDLES - Dead Man Ray - Julien Baker - Teen Creeps
Billie Eilish - Father John Misty - The Comet is Coming - Zwangere Guy
Mitski - The Black Madonna - Black Midi - Frank Turner & The Sleeping Souls
Denzel Curry - Sons of Kemet - Jesca Hoop - Honey Dijon - Connan Mockasin

En dan nog wat dance & techno-dingen waar ik te weinig van ken. :D
 

herbert

Playlistbediener
21 jan 2019
6
0
Hey, ik ben al zeer lang aan het meelezen op dit forum en heb ook maar eens besloten om zelf een account aan te maken. Ikzelf ben héél erg benieuwd naar de Pukkelpop line-up!

Heb ook horen waaien van vrienden van mij die zelf een festivalletjeorganiseren dat Equal Idiots dit jaar Pukkelpop gaat aandoen als één van hun weinige Belgische festivalshows dit jaar. Niets bijzonder verrassend maar ik verwacht hen dus ook wel in het pakket van maandag.
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Hey, ik ben al zeer lang aan het meelezen op dit forum en heb ook maar eens besloten om zelf een account aan te maken. Ikzelf ben héél erg benieuwd naar de Pukkelpop line-up!

Heb ook horen waaien van vrienden van mij die zelf een festivalletjeorganiseren dat Equal Idiots dit jaar Pukkelpop gaat aandoen als één van hun weinige Belgische festivalshows dit jaar. Niets bijzonder verrassend maar ik verwacht hen dus ook wel in het pakket van maandag.

Welkom Herbert! Bedankt voor de leak!

Ellie Goulding treedt op zaterdag op in Noorwegen, dus de poster is sowieso fake.
Wel goed gemaakt.
 

liluzi

Randprogramma
3 feb 2019
129
80
herbert wrote:
Hey, ik ben al zeer lang aan het meelezen op dit forum en heb ook maar eens besloten om zelf een account aan te maken. Ikzelf ben héél erg benieuwd naar de Pukkelpop line-up!

Heb ook horen waaien van vrienden van mij die zelf een festivalletjeorganiseren dat Equal Idiots dit jaar Pukkelpop gaat aandoen als één van hun weinige Belgische festivalshows dit jaar. Niets bijzonder verrassend maar ik verwacht hen dus ook wel in het pakket van maandag.

Welkom Herbert! Bedankt voor de leak!

Ellie Goulding treedt op zaterdag op in Noorwegen, dus de poster is sowieso fake.
Wel goed gemaakt.

Ellie Goulding treedt ook op vrijdag op in Noorwegen, wat alleen nog de zondag open zou laten voor Pukkelpop. Persoonlijk hoop ik dan ook dat haar plekje op die poster door een andere headliner ingevuld mag worden. :)
 

Magical12

Randprogramma
19 nov 2014
202
24
Morgen om 10u ook nieuwe namen voor Lollapalooza Parijs, misschien delen ze een headliner / grote naam? ?
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Ik verwacht toch echt wel Foo Fighters op Pukkelpop hoor. Zou het festival zeker deugd doen om hen te boeken.
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Ik zit hier wel de bedenking te maken dat we allemaal een pakket namen verwachten.
Voor hetzelfde geld komen ze af met "Hey, Twenty One Pilots komen. De andere namen komen snel. See you soon." (om dan anderhalve maand niets meer van zich te laten horen).
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Ik zit hier wel de bedenking te maken dat we allemaal een pakket namen verwachten.
Voor hetzelfde geld komen ze af met “Hey, Twenty One Pilots komen. De andere namen komen snel. See you soon.” (om dan anderhalve maand niets meer van zich te laten horen).

Ik denk ook dat het zoiets wordt. Het feit dat ze niet letterlijk 'de eerste lading/50 namen' vernoemen doet met denken dat het weer iets als vorig jaar wordt.
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Twenty One Pilots & Tame Impala worden in ieder geval aangekondigd, dus geen Tame Impala naar Werchter.

Zie hints in Insta Story: 'Stressed Out' & 'When It Happens'
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Twenty One Pilots & Tame Impala worden in ieder geval aangekondigd, dus geen Tame Impala naar Werchter.

Zie hints in Insta Story: ‘Stressed Out’ & ‘When It Happens’

Zijn ook de enige twee!

Edit: als je op de site naar line-up gaat zie je ze, Tame Impala zaterdag & Twenty One Pilots zondag!
 

Yann

Randprogramma
5 jan 2016
136
0
Stiekem wel meer verwacht maar zeer blij met Tame Impala!
Woensdag komt er al meer nieuws volgens hun Twitter...
 

festivalklaas

Playlistbediener
2 mrt 2018
9
0
Wacht maar... zeg nu niet dat Twenty One Pilots de ‘grote headliner’ is waarvoor ze het festival een dag hebben verplaatst naar zondag
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken