Pukkelpop 2019 - Nieuws en geruchten

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.950
6.209
De affiches van Lowlands, Paredes de Coura en End Of The Road naast elkaar leggen leidt tot slechts één conclusie: geen excuses dit jaar, er is voldoende aanwezig om een affiche neer te zetten die zowel de meerwaardezoeker als de grote massa kan bekoren.
En dan kijk je naar die gelekte poster van Reading & Leeds.. :lol:

En nee, Dave, niet vergeten. Ik vermoed dat die gewoon op Werchter gaan staan, kan ook als afsluiter op PKP à la The xx maar ik denk niet dat dat gaat gebeuren.
 

DDave

Gouden Tip
25 mrt 2015
478
257
pkp.jpg


<font style="vertical-align: inherit;"><font style="vertical-align: inherit;">What do you think of these? </font><font style="vertical-align: inherit;">Time back during the block and after the announcements from Dour and Lowlands some adjustments were made.</font></font>

Foo Fighters - vrijdag

Ik denk + Tame Impala, Foals, Bodega, Oh Sees,

Geen superorganisme, Andy C, Kodaline, Nothing But Thieves

En alsjeblieft GEEN George Ezra!
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
En alsjeblieft GEEN George Ezra!

Wat maakt jou het nou uit als er 1 naam staat die je niet wil zien ? Genoeg andere keuzes op dat moment ;-)
Zullen ook genoeg mensen zijn die dat wel leuk vinden. (ik ben er zeker niet 1 van haha)
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.007
271
De affiches van Lowlands, Paredes de Coura en End Of The Road naast elkaar leggen leidt tot slechts één conclusie: geen excuses dit jaar, er is voldoende aanwezig om een affiche neer te zetten die zowel de meerwaardezoeker als de grote massa kan bekoren.

Komt goed met Pukkel dit jaar!
De bands die touren zijn veel aantrekkelijker dan diegene die in het begin van de zomer in europa zitten. En zoals vorig jaar al gezegd, er zijn enkele andere personen die zich met de affiche komen bemoeien...
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.950
6.209
Kereltje wrote:
De affiches van Lowlands, Paredes de Coura en End Of The Road naast elkaar leggen leidt tot slechts één conclusie: geen excuses dit jaar, er is voldoende aanwezig om een affiche neer te zetten die zowel de meerwaardezoeker als de grote massa kan bekoren.

Komt goed met Pukkel dit jaar!
De bands die touren zijn veel aantrekkelijker dan diegene die in het begin van de zomer in europa zitten. En zoals vorig jaar al gezegd, er zijn enkele andere personen die zich met de affiche komen bemoeien…
Schuer en co?
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.007
271
Volgende week eerste namen blijkbaar
EDIT: nu doen ze zelf ook de aankondiging... Maandag 16u, terug naar de goei tijden :)
 

Dave

Randprogramma
8 okt 2014
137
0
Volgende week eerste namen blijkbaar
EDIT: nu doen ze zelf ook de aankondiging… Maandag 16u, terug naar de goei tijden
1f642.svg

Zeker dat dit over "Eerste namen" gaat? Kan toch gelijk wat nieuws zijn? Die wishlist loopt toch ook nog, ofnie?
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.671
1.201
Tame Impala, The National, Anderson .Paak, Prophets Of Rage, Royal Blood, Eels, The Distillers, Frank Turner & The Sleeping Souls, Courtney Barnett, Deerhunter, Car Seat Headrest, Whitney, Alvvays, Boy Pablo, Idles, Pond, Pup, The Districts, Skegss

Dat is mijn realistische wishlist voor maandag!
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik denk een soort Lowlands line-up met Tame Impala, The National, 21P + Posty / FooFighters
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Hartstikke benieuwd naar de eerste namen na de positieve geluiden. Ik hoop op Parkway Drive als joker.
 

Yann

Randprogramma
5 jan 2016
136
0
Ik ben meer hyped voor deze namen dan die van Rock Werchter en normaal is het omgekeerd!
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.231
10.668
Ik ben meer hyped voor deze namen dan die van Rock Werchter en normaal is het omgekeerd!

Eens! Ik heb er dit keer echt vertrouwen in dat ze weer een ouderwets affiche neer gaan zetten. Tuurlijk zal er wat Major Lazor achtige rotzooi staan maar de voortekenen zijn erg gunstig dit jaar. Ik kijk ernaar uit waarmee ze komen.
 

Yann

Randprogramma
5 jan 2016
136
0
Balthazar kunnen we al schrappen. Enige Belgische festivalshow zal op Rock Werchter zijn.
 

daanvandingenen

Gouden Tip
24 jan 2018
255
9
Net een eerste bevestiging, op radio 1 was het een interview met Tamino en de presentatrice zei dat er voor hem een drukke festivalzomer aankwam met onderandere Werchter en Pukkelpop. Dus Tamino zal er maandag bijzitten.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken