Pkp wordt trouwens de laatste festivalshow van Steak Number Eight. Ze gaan er mee stoppen. Hopelijk krijgen ze voldoende tijd om afscheid te nemen.
Pkp wordt trouwens de laatste festivalshow van Steak Number Eight. Ze gaan er mee stoppen. Hopelijk krijgen ze voldoende tijd om afscheid te nemen.
Vergeet Neil Young niet hé Yannick. Stond er toen ook gewoon. Dat die vlak voor het festival cancelde heeft niks met PkP’s soort boekingen te maken.
Het klinkt misschien raar, maar ik wens dit festival eens een teleurstellend jaar toe, qua verkoop.
Ja, ik zocht snel even een postertje op toen ik dat bericht zag. Slayer stond er volgens Wikipedia ook maar hebben moeten afzeggen. Ondenkbaar dat, anno 2018, beide nog een plek zouden hebben op het programma.Vergeet Neil Young niet hé Yannick. Stond er toen ook gewoon. Dat die vlak voor het festival cancelde heeft niks met PkP’s soort boekingen te maken.
Het klinkt misschien raar, maar ik wens dit festival eens een teleurstellend jaar toe, qua verkoop.
En voor de fans van de oude linkin park en rage against the machine:
Op zaterdag als opener in de lift Fever 333.
Heb net iets geschreven, maar het lijkt verdwenen. Kan iemand anders het zien?
PS: naast Travis Scott vind ik ook Yungblud een grote miskleun in de programmatie. Ze staan vrij hoog in de marquee geprogrammeerd, een spot die eerder gegeven zou moeten worden aan The Sore Losers of Steak Number Eight. Ze zijn enkel bekend van het ene hitje dat op (het tegenwoordig enorm saaie en repetitieve) StuBru continue gedraaid werd. Ze zijn dus zwaar overhyped. De andere nummers lijken op B-sides van Twenty One Pilots. ‘Nuff said.