Pukkelpop 2017

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.925
6.156
Pukkelpop is het enigste festival waar Bazart niet staat
Daar heb je wel een punt, al hebben ze vorig jaar ook echt wel elk festival gedaan waar het mogelijk was. :p
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.925
6.156
https://www.mac-demarco.com/2017/04/18/mac-co-headline-tour-flaming-lips/

Mac en The Lips waren dus een package deal lijkt me.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.176
10.518
Gisteren besloten om toch aan te sluiten bij een groep vrienden waarmee we eerdere jaren ook geweest zijn. Combinatie van de sfeer op het festival en de prima line-up hebben me uiteindelijk overgehaald. Met Editors, Mumford, Elbow, Interpol, Band of Horses en PJ Harvey kom ik prima aan mijn trekken qua grote namen. Ik ga de komende maanden de kleine namen eens induiken. Daar liggen de echte pareltjes.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.183
3.004
Tijd voor afmaken van de affiche Pukkelpop?

Nog niet volledig. Ik verwacht nog een aankondiging de komende weken en dan nog een na Rock Werchter, zoals vorig jaar
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
977
1.013
Dit weekend ga ik voor de eerste naar Groezrock. Daarna verwacht ik gelijk vele jaren een lading namen en een paar namen die van Meerhout komen overgewaaid. Ik denk qua Belgische acts aan Brutus en Oathbreakers.
En dan een shelterke? :)
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.925
6.156
Chance The Rapper cancelt al zijn EU data :') Iemand contacteer Frank Ocean aubb

(bron is Haven Festival gecureerd door The National)
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
569
167
Chance The Rapper cancelt al zijn EU data :’) Iemand contacteer Frank Ocean aubb

(bron is Haven Festival gecureerd door The National)
Oeh das wel jammer, zouden we dan überhaupt op vervanging moeten rekenen. Kan me herinneren dat mastodon in 2015 cancelde en vervolgens niet vervangen werd.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.925
6.156
Daarnaast kwam datzelfde festival vandaag met Bon Iver.. dan toch wat EU data (nee zeker?)

Hij was als sub geboekt, al kan Sigma perfect een plaatsje opschuiven.. Hoop het alleszins van niet en dat ze dus iemand anders boeken nu
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Chance The Rapper is hier wel sub, die gaan wel vervangen worden.
Ik hoop op Frank Ocean, lijkt me ook een logische oplossing. Come on PKP!!

En Muse is blijkbaar niet zo exclusief op Reading/Leeds....
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.925
6.156
Intussen is de post van PKP verwijderd, zag wel veel reacties die vroegen naar Frank Ocean hehe :idea:
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Pukkelpop weet het zelf niet meer, Chance the rapper heeft dan toch niet definitief afgezegd (zie nieuwe post op FB).
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken