Pukkelpop 2017

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.951
6.212
Op de site kan je een livefeed volgen met de artiesten die anderen willen.
Veel coldplay, drake, ed sheeran,….
zucht
Daft Punk zag ik ook echt gigantisch veel passeren, u never know he
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
573
172
Ik vraag me af of die info die snel zou komen over pkp waar de dochter van chokri t over had dan de opening van de wishlists was of dat we binnenkort al een aankondiging krijgen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.083
6.168
http://festileaks.com/2017/01/pukkelpop-2017-alle-geruchten-op-een-rijtje/
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Bastille en Editors mogen ze thuis laten hoor, die hebben meer als genoeg België aangedaan bij hun tours....
 

Jules G

Playlistbediener
27 okt 2015
41
0
Eric Prydz aangekondigd voor South West (26 en 27 augustus). Zou wel logosch zijn moest hij ook naar PKP komen, hij heeft iets goed te maken na die last-minute annulatie van vorig jaar.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.951
6.212
Eric Prydz aangekondigd voor South West (26 en 27 augustus). Zou wel logosch zijn moest hij ook naar PKP komen, hij heeft iets goed te maken na die last-minute annulatie van vorig jaar.
Heeft wederom zijn eigen stage op TML dus geen idee of die 't wel komt "goedmaken".. Van de namen van Dour zitten er toch een aantal mogelijke PKP namen bij vind ik (die dus ook rond die periode nog in Europa zitten) Is er vaak overlap tussen beide? Two Door Cinema Club of Jon Hopkins zag ik bv wel op PKP staan..
 

jarne

Support act
14 feb 2013
976
298
dochter van chokri op twitter dat er binnen een week spannende dingen gaan gebeuren met daarbij #PKP17,
volgende week ook nieuwe headliner R+L => zou het om dezelfde naam kunnen gaan? een nieuwe naam in de pot?
 

WesleyNoH

Support act
28 nov 2015
1.091
2.314
dochter van chokri op twitter dat er binnen een week spannende dingen gaan gebeuren met daarbij #PKP17,
volgende week ook nieuwe headliner R+L => zou het om dezelfde naam kunnen gaan? een nieuwe naam in de pot?

Pukkelpop kwam de laatste jaren met de eerste groep aan namen telkens pas midden maart ongeveer. Enkel vorig jaar werd in februari al Rihanna aangekondigd.
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
dochter van chokri op twitter dat er binnen een week spannende dingen gaan gebeuren met daarbij #PKP17,
volgende week ook nieuwe headliner R+L => zou het om dezelfde naam kunnen gaan? een nieuwe naam in de pot?

Kan evengoed een grote naam zijn die misschien gaat tekenen. Dan duurt het toch nog even voor ze ermee naar buiten komen. Gezien Chokri's dochter vorig jaar ook laaiend enthousiast was en 'grootse' dingen verkondigde, vond ik dat toch ferm tegenvallen, dus ik hecht er eigenlijk niet te veel waarde aan.
 

Abel

Playlistbediener
19 jan 2017
22
0
Volgens de Facebookpagina van Interpol spelen ze in Hasselt deze zomer.

EDIT: Verdorie, ze hebben het eerste filmpje verwijderd en Hasselt eruit gehaald maar ik zwéér echt dat in het eerst filmpje Hasselt ook tussen de verschillende locaties zat.
 

TheNational

Randprogramma
12 nov 2012
241
0
Het filmpje waarin ze Hasselt hadden staan is inmiddels verwijderd, er staat nu een nieuw filmpje zonder Hasselt.
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
De evenementen van Interpol op hun FB pagina zijn er van 2015. In het filmpje en hun agenda staat momenteel niets van België, maar ik vermoed wel dat Pukkelpop daar nog bij komt. Ik denk niet dat de organisatie van PKP zomaar Interpol laat passeren als ze op dat moment in Europa zitten.
 

Abel

Playlistbediener
19 jan 2017
22
0
De evenementen van Interpol op hun FB pagina zijn er van 2015. In het filmpje en hun agenda staat momenteel niets van België, maar ik vermoed wel dat Pukkelpop daar nog bij komt. Ik denk niet dat de organisatie van PKP zomaar Interpol laat passeren als ze op dat moment in Europa zitten.

In de eerste versie van dat filmpje stond Hasselt er wel bij hoor. Maar dat hebben ze dus snel rechtgezet.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.951
6.212
Vraag me dan af of ze weer zo ondankbaar de Marquee gaan krijgen.. Ik zie ze namelijk wel als perfecte sub voor bv. Editors.

Van de aankondiging merk ik vooral Eric Prydz op, geen goedmaking van z'n gecancelde optreden? Staat in ieder geval op de mainstage zie ik dus ofwel laten ze hem een ondankbare 3u opener set draaien ofwel staat die in het donker met een pak lasers en lichten.. Daarnaast ook Alison Wonderland, Kölsch, Claptone, Chris Liebing, Solomun en Flux Pavilion die we zullen moeten missen
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken