Pukkelpop 2017

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Rendabel. Laat dat net het codewoord van Chokri zijn :)

Tourt Volbeat dan eigenlijk? Die staan wel op Wacken dacht ik, maar dat lijk me meer iets eenmalig.
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
576
182
Ja ze touren augustus en september door Europa, idd wacken. Maar t kan ook zijn dat dat festival exclusive is want de rest van hun shows zijn losse concerten. T weekend van pkp hebben ze nog plek dus wie weet...

edit: op de site van wacken staat dat ze festival exclusive zijn in Duitsland. Ik vermoed dat ze nu ook wel andere festivals gaan doen anders had wacken er even goed festival exclusive voor heel Europa neer kunnen zetten. Volbeat lijkt me bij deze dus een absolute kanshebber voor pkp.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.002
6.384
Seg maar ehm, ik was vandaag in Antwerpen en ik zag overal affiches van Korn in de Lotto Arena, speelt dat geen parten dan voor de rest van de zomer of?
 

jarne

Support act
14 feb 2013
1.003
325
Kasabian op 18 augustus in Japan, denk dat we ze wel kunnen schrappen dus...
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.002
6.384
Dua Lipa had een poster gepost op haar instagram, nu alweer weg.. Khad een screenshot moeten maken..

Ik herinner me; Calvin Harris als headliner, Kasabian, Zara Larsson, Royal Blood en Dua Lipa :( De rest weet ik niet meer..
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.228
8.912
Dua Lipa had een poster gepost op haar instagram, nu alweer weg.. Khad een screenshot moeten maken..

Ik herinner me; Calvin Harris als headliner, Kasabian, Zara Larsson, Royal Blood en Dua Lipa
1f641.svg
De rest weet ik niet meer..

Een poster van Pukkelpop ja? Damn, die leak zou wel heerlijk geweest zijn.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.050
636
Dua Lipa had een poster gepost op haar instagram, nu alweer weg.. Khad een screenshot moeten maken..

Ik herinner me; Calvin Harris als headliner, Kasabian, Zara Larsson, Royal Blood en Dua Lipa
1f641.svg
De rest weet ik niet meer..
Een poster van Pukkelpop bedoel je? Met Kasabian erop? Lijkt me vreemd als ze in hetzelfde weekend in Japan staan.

Edit: ze stond er in 2016 toch ook al?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.228
8.912
Zal wel een ander festival geweest zijn. Kasabian is inderdaad niet in België en Calvin Harris lijkt me geen headliner te zijn dit jaar.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.002
6.384
Ik bedoelde een poster van Summer Sonic in Japan :p Sorry voor de verwarring haha
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.002
6.384
Mumford & Sons - Editors – The XX – Bastille – The Libertines - Elbow - Deadmau5 – Major Lazer – Pendulum LIVE – Flume
Interpol – Lana Del Rey – Iggy Pop – PJ Harvey – Rise Against – At The Drive-In – Foals – Beach House - Billy Talent
The Kooks - Franz Ferdinand - Two Door Cinema Club – Django Django - Duke Dumont – Aphex Twin – Ryan Adams – Moderat
Tom Odell – Sigma – Band Of Horses - The Kills - Madness - Fatboy Slim – The Bloody Beetroots LIVE – Feeder - Vince Staples – George Ezra
Metronomy - Architects – Gesaffelstein – Fritz Kalkbrenner - Mark Ronson - Mac DeMarco – Crystal Fighters – Michael Kiwanuka – Oh Wonder
Kensington – Gramatik – Milky Chance - DJ Shadow - Glass Animals - Galantis - Andy C – Slaves - Tory Lanez – Maximo Park - Charlotte De Witte
Cashmere Cat – Wiley – Angel Olsen – Mura Masa - Phantogram - Oliver Heldens - Danny Brown – Future Islands – Amelie Lens
Tove Lo - Warhaus – Jagwar Ma – Boys Noize - BADBADNOTGOOD - Jon Hopkins - Bear's Den - Maceo Plex – Felix Jaehn – Conor Oberst
Adam Beyer - Circa Waves – MNEK - Valentino Khan - Twin Atlantic - Dusky LIVE - Cro - Kungs - The Head & The Heart - Marshmello
The Pretty Reckless - Marco Carola – Nothing But Thieves – Anne-Marie - GTA – The Pretty Reckless – MK – Chris Liebing – Sam Feldt
Jackmaster - Ty Segall – Hannah Wants – Car Seat Headrest – Julia Jacklin – Maya Jane Coles – Foreign Beggars - Francis + The Lights
Roosevelt - Mike Perry - NGHTMRE - SOHN - Frightened Rabbit - Tiggs Da Author - Rat Boy – Rockwell – LVL UP – Shame - Crows

Toegevoegd van Sziget, Lolla Berlijn, Festival On The Wall en Victorious. :)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.228
8.912
Dit kan wel eens een mooie editie worden, voor de verandering.

Met alleen al Interpol, Elbow en The XX (als dikke kanshebber) ben ik al geneigd om toch weer eens een kaart te halen.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.002
6.384
Dit kan wel eens een mooie editie worden, voor de verandering.
Yep, inderdaad! Tenzij ze weer is gekke stoten uithalen zoals vorig jaar.. De headliners zijn niet zo spectaculair als die van RW maar in de breedte lijkt het er nu al lekker op, als ik geen herexamens heb en er nog geld overschiet zou ik best ook wel nog 's willen gaan :p
 

Jules G

Playlistbediener
27 okt 2015
41
0
Pff Deadmau5 aangekondigd voor tomorrowland, kans op pkp wordt klein.

Flume - Major Lazer - Pendulum (live) it is.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.002
6.384
Pff Deadmau5 aangekondigd voor tomorrowland, kans op pkp wordt klein.

Flume – Major Lazer – Pendulum (live) it is.
Als je moet rekening houden met al de DJs die spelen op TML dan houdt je niks meer over.. Ik verwacht trouwens zeker weer Amelie Lens die deze vrijdag op StuBru speelde, alsook Charlotte De Witte weer (op dezelfde dag waarschijnlijk waardoor de dagen weer worden ingedeeld volgens genre zoals vorig jaar; techno, electro/house/trap, drum n bass/dubstep) .. Deadmau5 staat net zoals Eric Prydz op SW4 dus de mogelijkheid bestaat nog steeds hé ;)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken