Pukkelpop 2017

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Als Hasselt inderdaad in het filmpje stond, dan staan ze zeker op Pukkelpop. Mooie naam! En inderdaad, combinatie van Interpol - Editors is toch best mooi. Ook leuk dat ze Turn on the bright lights integraal brengen, is zonder twijfel een pareltje. Daarvoor alleen zou ik al twijfelen om te gaan ... :)
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.010
6.406
Editors - The XX - Bastille - Major Lazer - Pendulum LIVE - Flume
Interpol - Lana Del Rey - Iggy Pop - Rise Against - At The Drive-In - Foals - Beach House - The Kooks
Duke Dumont - Aphex Twin - Moderat - Tom Odell - Sigma - Band Of Horses - The Bloody Beetroots LIVE
Vince Staples - Architects - Gesaffelstein - Megadeth - Fritz Kalkbrenner - Mac DeMarco - White Lies
Oh Wonder - Kensington - Gramatik - Milky Chance - DJ Shadow - Tory Lanez - Charlotte De Witte - Cashmere Cat
Angel Olsen - Mura Masa - Phantogram - Amelie Lens - Tove Lo - Boys Noize - Maceo Plex - Felix Jaehn - Adam Beyer
Valentino Khan - Marshmello - Nothing But Thieves - GTA - Chris Liebing - Jackmaster - Ty Segall - Rodhad
Hannah Wants - Car Seat Headrest - Foreign Beggars - Francis + The Lights - Rockwell - LVL UP + secret closing set van Daft Punk :oops:

Voila se :p
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.648
703
Ik snap dat hele gedoe rond Editors niet..Als je 1 nummer hebt gehoord dan weet je het wel. Ik heb ze wel zien optreden..Na 3 nummers had ik het wel gezien. Saai
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Gezien Kasabian zichzelf al voor Sziget heeft bevestigd, zie ik het best mogelijk dat ze ook headliner op Pukkelpop zijn. Interpol heeft zelf ook al hun komst naar Kiewit gelekt, dus denk dat het wel tijd wordt om enkele namen bekend te maken :p

Edit: ondertussen heeft Sziget zelf ook bevestigd, met nog een resem andere namen erbij. Allemaal kanshebbers voor Pukkelpop (met uitzondering van Metronomy omdat ze al op een ander Belgisch festival spelen?):

New names in the #sziget2017 line-up! ?
Kasabian * Flume * Interpol * Billy Talent * Jamie Cullum* Charli XCX * The Kills * Clean Bandit * METRONOMY * The Pretty Reckless * Danny Brown * Crystal Fighters * FRITZ KALKBRENNER * Cashmere Cat * Jagwar Ma * Leningrad * Sunnery James & Ryan Marciano * Maurice West
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Ik zag net tussen de tweets van Sarah Mahassine ook nog volgende:

"3 fucking cancels waar ik 2 van de 3 foking hard naar uitkeek."

Komende van de dochter van Chokri, denk ik niet dat het gaat om iets wat ik ga missen.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.010
6.406
“3 fucking cancels waar ik 2 van de 3 foking hard naar uitkeek.”
Waarschijnlijk rap/rnb acts waar niemand wat aan heeft..

Kasabian zou kunnen, maar waar zet je die dan? Als je aan iemand random daar zou vragen wie ze uberhaupt zijn.. achja :roll:
De meerderheid kunnen we inderdaad wel verwachten.. Overigens, kunnen we Rodhad afstrepen door de komst naar TML of niet? Ik vraag me nl. nog steeds of DJs/acts daar exclusief staan of niet..

Editors – The XX – Bastille – Deadmau5 - Major Lazer – Pendulum LIVE – Flume
Interpol – Lana Del Rey – Iggy Pop – Rise Against – At The Drive-In – Foals – Beach House – The Kooks
Duke Dumont – Aphex Twin – Moderat – Tom Odell – Sigma – Band Of Horses – The Bloody Beetroots LIVE
Vince Staples – Architects – Gesaffelstein – Megadeth – Fritz Kalkbrenner – Mac DeMarco – White Lies - Crystal Fighters
Oh Wonder – Kensington – Gramatik – Milky Chance – DJ Shadow – Tory Lanez – Charlotte De Witte – Cashmere Cat
Angel Olsen – Mura Masa – Phantogram – Danny Brown - Amelie Lens – Tove Lo – Jagwar Ma - Boys Noize – Charli XCX
Maceo Plex – Felix Jaehn - Adam Beyer - Valentino Khan – Marshmello – Nothing But Thieves – GTA
The Pretty Reckless - Chris Liebing – Jackmaster – Ty Segall - Hannah Wants – Car Seat Headrest
Foreign Beggars – Francis + The Lights – Rockwell – LVL UP
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.478
1.985
De tweet dat het vandaag in Hasselt te doen is. Ze zijn namelijk met het pukkelpop snapchat team in de stad wishlists aan het verzamelen. Aandachts**** toch wel hoor :s
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Dit is het meest relevante van de dochter van chokri wat ik kon vinden.

https://twitter.com/sarahmahassine/status/816365775330099200
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.010
6.406
Editors – The XX – Bastille – Deadmau5 – Major Lazer – Pendulum LIVE – Flume - Kasabian
Interpol – Lana Del Rey – Iggy Pop – PJ Harvey - Rise Against – At The Drive-In – Foals – Beach House – The Kooks
Two Door Cinema Club - Duke Dumont – Aphex Twin – Ryan Adams - Moderat – Tom Odell – Sigma – Band Of Horses
Fatboy Slim - The Bloody Beetroots LIVE - Vince Staples – Architects – Gesaffelstein – Megadeth – Fritz Kalkbrenner
Mac DeMarco – White Lies – Crystal Fighters - Michael Kiwanuka - Oh Wonder – Kensington – Gramatik – Milky Chance
DJ Shadow – Glass Animals - Andy C - Tory Lanez – Charlotte De Witte – Cashmere Cat - Wiley - Angel Olsen – Mura Masa
Phantogram – Danny Brown – Future Islands - Amelie Lens – Tove Lo – Warhaus - Jagwar Ma – Boys Noize – Charli XCX
BADBADNOTGOOD - Jon Hopkins - Maceo Plex – Felix Jaehn – Conor Oberst - Adam Beyer – Circa Waves - Valentino Khan
Dusky LIVE - Marshmello – Marco Carola - Nothing But Thieves – GTA - The Pretty Reckless – MK - Chris Liebing – Sam Feldt
Jackmaster – Ty Segall – Hannah Wants – Car Seat Headrest - Julia Jacklin - Maya Jane Coles - Foreign Beggars
Francis + The Lights – Rat Boy - Rockwell – LVL UP - Shame

Van de line ups van Reading + Leeds en Green Man, als ik zo die namen globaal even bekijk dan lijkt 't me weer een redelijke maar vooral brede line-up te worden met namen die uitverkopen, sterke danceacts en leuke undercard..
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
De mogelijkheden zijn er alvast om een mooie line-up te maken:

Editors - Interpol - Kasabian - Korn - Pendulum - The Xx ... als ze dit kunnen strikken, hebben ze eigenlijk al een heel sterke basis. Ik vermoed dat we niet zo heel lang meer gaan moeten wachten op namen, gezien het aantal namen die al wordt gelost voor festivals in dezelfde periode.
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Voor de metaldag van LF is vandaag Megadeth, Alice Cooper en Marilyn Manson bekend gemaakt. Ik twijfel er aan of Korn daar nog gaat bijkomen.

+ Korn heeft al eerder op pkp gespeeld, wel al lang geleden ;)
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.010
6.406
Korn is echt wel een band die op de main hoort. Lokerse Feesten kwam vorig jaar ook nog af met Slayer dacht ik als laatste naam voor die dag, ik acht de kans toch reëel + past die band wel nog in Sarah's planneke? :oops:
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Shelter is idd te klein, marquee kan wel nog net vind ik. Waarom niet ineens main? Bring me the horizon was ook sub vorig jaar, dan kan Korn dat ook.

Wat betreft Lokerse Feesten: ik denk dat dit toch wel de grootste 3 namen van de metaldag gaan zijn, Ik zie geen van die drie bands of korn in de namiddag spelen.

En ach, als je die Sarah wijsmaakt dat Korn in de Nieuwe Lichting 2017 zit, dan accepteert die korn wel.
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Ik heb Korn (laaang geleden) nog gezien als Subheadliner op de mainstage. Waren toen ook wel op het hoogtepunt van hun populariteit denk ik, maar volgens mij kan een plaatsje voor de sub (of zelfs sub, als je ziet dat Bastille headliner kan zijn) perfect.

Gezien de metaldag van de Lokerse feesten, waar ze niet meer bij zullen kunnen, en het feit dat ze touren, zou het echt wel een spijtige zaak zijn mocht Pukkelpop Korn niet boeken.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken