Primavera 2016 meeting

• Onderwerp starter Onderwerp starter JB.
  • Startdatum Startdatum

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.594
1.003
In het topic Festileaks Meetings hebben leden het erover om een meetings te houden bij concerten. Maar omdat Primavera elk jaar wel een hele brute line-up heeft is er overlegd om daar met een aantal mensen misschien naar toe te gaan in 2016. Dus zeg maar een Festileaks XL meeting. In dit topic kan alles daarover overlegd worden.

Als er meer informatie bekend is over het festival en aanwezigheid zal ik deze post updaten ;)

Geïnteresseerden:
Black Lies
Gloeilamp
JB
Mattman
MRMantel
Mynoseknows
Neontiger
Pwoperfish
Sandervandam
Wessel

ik ook, samen met Glastonbury bovenaan mijn lijstje om ooit nog naar toe te gaan.

Ik dus ook, als ik de reacties in het vorige topic mag geloven zijn er best wel een aantal geïnteresseerd :)

Jeeuj Primavera. Ik ben er alvast ook voor om niet alleen de donderdag/vrijdag/zaterdag te gaan (de festivaldagen), maar er ook op woensdag al redelijk op tijd te zijn. Dan zijn er altijd al enkele optredens en kunnen we misschien ook nog iets van de stad zien.

Er zijn al vanaf maandag inderdaad optredens, dus ben er zeker voor om al eerder te gaan. Maar we moeten even kijken wat uitkomt, want ik verwacht dat het qua studie enzo nog vrij lastig voor mij gaat worden.

Er zijn al vanaf maandag inderdaad optredens, dus ben er zeker voor om al eerder te gaan. Maar we moeten even kijken wat uitkomt, want ik verwacht dat het qua studie enzo nog vrij lastig voor mij gaat worden.

Ik heb hetzelfde probleem. Gaat waarschijnlijk klote vallen aangezien het volgend jaar vrijwel zeker niet samenvalt met Hemelvaart dus dan moet je een volle week vrij kunnen fixen.
We hebben het er in ieder geval al vroeg over. Dus tot nu toe zal het nog niet aan de voorbereiding liggen:p

Nog een geïnteresseerde hier. Waarschijnlijk ben ik rond die periode aan het stage lopen, dus een paar dagen vrij krijgen lijkt mij geen al te groot probleem. Hoop ik.

Pas op Wessel. Straks moet ik dit topic naar het off-topic forum verplaatsen ^^

Ik ben hier ook in geïnteresseerd!
Ik weet alleen nog niet hoe het dan met school zit, ben rond die tijd denk ik m'n scriptie aan het afronden (hopelijk dan).

Woensdag tot Zaterdag

See you from 1st to 4th June 2016!
‪#‎primaverasound‬

Dat zal wel heeel moeilijk gaan worden met school...

En ja hoor,
De tickets gaan vanaf morgen al in de verkoop.
Hier volgen de ticketprijzen per categorie.

Full festival ticket Primavera Sound 2016 Barcelona:
- 125€: From the 10th June at midday (CEST) until 12th June at 11:59 pm (CEST) available on the Primavera Sound Portal and Ticketmaster
There will also be a limited number on sale at this price in La Botiga del Primavera Sound that can be bought physically until they sell out
- 145€: From 19th June until the 4th November 2015
- 160€: From the 5th November 2015 until the 7th January 2016
- 175€: From the 8th January 2016 until the presentation of the line-up
- 185€: After the presentation of the line-up until 4th May 2016
- 195€: From 5th May 2016 until the start of the festival

Voor die twintig euro, hoef ik ze niet gelijk te kopen.

Ik moet hier waarschijnlijk nog een tijdje over twijfelen. Eens goed kijken naar mijn schoolrooster na de zomer.

Users who are viewing this thread