Pinkpop 2027

Ik heb even Black & Blue aanstaan van BMTH's aankomende album.. ik zou het een gedurfde headlineboeking vinden voor Pinkpop 😅 Juich het persoonlijk toe hoor, maar is dit niet wat te heftig voor de gemiddelde Pinkpopganger?
Dat nummer is een heruitgave van hun oude werk toen het nog een deathcore band was, ivm een anniversary van dat album.

Het is geen goede weergave van de muziek die ze vandaag de dag live spelen, je kunt beter hun recente setlists erbij pakken dat is een stuk meer poppy

Dat nummer is een heruitgave van hun oude werk toen het nog een deathcore band was, ivm een anniversary van dat album.

Het is geen goede weergave van de muziek die ze vandaag de dag live spelen, je kunt beter hun recente setlists erbij pakken dat is een stuk meer poppy
Ah wist ik niet, dank! Ik vond POST HUMAN heel tof ja, idd veel poppier.

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Ik heb even Black & Blue aanstaan van BMTH's aankomende album.. ik zou het een gedurfde headlineboeking vinden voor Pinkpop 😅 Juich het persoonlijk toe hoor, maar is dit niet wat te heftig voor de gemiddelde Pinkpopganger?
Dat is dan ook een heruitgave van hun eerste album die dan 20 jaar bestaat toen waren ze ook echt een stuk harder laatste albums zijn nog hard voor Pinkpop maar zal nog net kunnen denk ik ondanks dat ik niet hun een weide vol zie krijgen in hun eentje als headliner.

Rosalia en Charli zijn wel echt popacts waar ze mij niet zo blij mee zouden maken. Dan liever Dua Lipa, Harry Styles of Billie Eilish.
Ik vind Rosalia echt zoveel meer dan 'een popact'. En heb het al gezegd, haar show op RW23 waarschijnlijk domweg mijn favoriete show ooit op de Werchterse weide, en ik kom er toch al sinds 2007. En daar vele halfgoden mogen aanschouwen. Ook dit jaar in de AFAS was het weer adembenemend goed.

Maar goed, smaken verschillen. Ook goed!

Ik las ook eens zo'n comment over Rosalia, 2 jaar na haar show op RW. 'En waar zit ze nu, die Rosalia? Je hoort er alweer niets meer van.'

En zie nu.
Ik bedoel niet dat Dua Lipa een ster is waar je niets meer van hoort, maar meer dat ze in 2024 en 2025 uitgebreid op tournee is geweest, o.a. op diverse plekken in Nederland en België heeft gestaan, en dat het dan voor PP 'mosterd na de maaltijd' zou zijn om haar dan nu in 2027 nog te boeken. Billie Eilish bijvoorbeeld zou dan veel exclusiever zijn denk ik.

Users who are viewing this thread