Pinkpop 2026

Grote kans dat Ghost volgend jaar rondje Europese festivals gaat doen! Zal een mooie sub of noord afsluiter zijn voor de evt. pop headliner

een FiR is imo iets meer niche? of vergis ik mij daar in?
want ronny staat hier nooit op.

dan zie ik een ghost of een Sleep token eerder pinkpop doen dan (wat ghost al gedaan heeft in het verleden als ik me niet vergis)

• Leuk
Waarderingen: brutus257 en Loek123
FiR? Nooit van gehoord. Ghost is de enige band die Pinkpop zal boeken.

Ik denk toch echt dat je de hoop moet laten varen dat je die twee bands gauw op Pinkpop gaat zien.

Ghost lijkt me inderdaad eerder een match.
Ghost ook al wel geleden van 2014 op pinkpop.

het zou wel tijd worden, zie die band wel mainstream festivals af te wisselen met metal festivals in de toekomst

Ghost ook al wel geleden van 2014 op pinkpop.

het zou wel tijd worden, zie die band wel mainstream festivals af te wisselen met metal festivals in de toekomst
Ja, gevoelsmatig is Ghost toch ook wat salonfähiger voor mainstream festivals. Al heb ik daar niet echt een heel goede verklaring voor.

Ja, gevoelsmatig is Ghost toch ook wat salonfähiger voor mainstream festivals. Al heb ik daar niet echt een heel goede verklaring voor.
Het is wel heel toegankelijke rock, en ook wel een show die richting Rammstein gaat. Er valt wat te bekijken. Maar headliner voor Pinkpop weet ik niet. Daar moet iets gelijkwaardigs naast. Band die een Ziggo Dome makkelijk uitverkoopt.

Nja, ik vind het net lastigere muziek dan de 2 bands die ik aanhaalde, maar is allemaal ook personal preference en taste natuurlijk. Bad Omens dan maar? 👀

Het is wel heel toegankelijke rock, en ook wel een show die richting Rammstein gaat. Er valt wat te bekijken. Maar headliner voor Pinkpop weet ik niet. Daar moet iets gelijkwaardigs naast. Band die een Ziggo Dome makkelijk uitverkoopt.
Ja, headliner zie ik inderdaad niet gebeuren. Zouden zij al niet meer als 2e komen?

op dit moment niet als headliner, maar het stapje eronder kan zeker wel

Rammstein verkoopt veeeeel beter als de solo shows van Till. Ook is het gezeik dat je krijgt rondom de controverse het niet waar ten opzichte van de kaarten die hij gaat verkopen.
Die Till mag van mij heeeeel ver weg blijven van PP. Rammstein hoeft voor mij ook niet.

Jammer van Lola :-(

Velen van jullie noemen Sabrina Carpenter als pop headliner, maar zou zo iemand als Raye dan ook niets voor PP zijn? Die had het afgelopen jaar op de festivals toch zo super gedaan? Zo iemand zou ik dan veel liever zien. Boone zie ik ook als kanshebber. Die had er afgelopen editie al kunnen staan, dus kan me voorstellen dat hij voor komend jaar wel gestrikt is.

• Leuk
Waarderingen: LifeCanBeBeautiful
Ghost is meer dan welkom 2014 is te lang geleden. Zou gaaf zijn als sub, in tent zal met hun show niet lukken denk ik en misschien is die te klein.

Zou Ghost zoveel liever dan een band als Yungblud zien. Of Sabaton ipv van Ghost ook super gaaf.

Wordt met de dag nieuwsgieriger naar de headliners en namen van komend jaar. Hoop ook echt op Within Temptation. Epica, Bryan Adams, Nickelback, Call it Of en/of Billie Elish is wel gaaf.

Of deze namen haalbaar zijn is alleen de vraag

• Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: colette283 en Maria
Die Till mag van mij heeeeel ver weg blijven van PP. Rammstein hoeft voor mij ook niet.

Jammer van Lola :-(

Velen van jullie noemen Sabrina Carpenter als pop headliner, maar zou zo iemand als Raye dan ook niets voor PP zijn? Die had het afgelopen jaar op de festivals toch zo super gedaan? Zo iemand zou ik dan veel liever zien. Boone zie ik ook als kanshebber. Die had er afgelopen editie al kunnen staan, dus kan me voorstellen dat hij voor komend jaar wel gestrikt is.
Denk dat Raye zeker goed op weg is om uiteindelijk headliner te worden, maar zover is ze nog niet.

RAYE mag van mij headlinen hoor! Of co-head met dan een band erna die het donker kan gebruiken (Ghost, The Cure, Sleep Token) Bring Me The Horizon moet ook in het donker als ze er staan, maar naar mijn aanvoelen hebben die genoeg met een sub a la Benson Boone of YUNGBLUD ofzo

Users who are viewing this thread