Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Roundhay Festival komt met een nieuwe headliner. De eerste was Lewis Capaldi. Wie weet waar ze mee komen.
Edit:
Ook Lytham komt morgen met wederom een headliner.
Roundhay Festival is bringing a new headliner. The first was Lewis Capaldi. Who knows what they'll come up with.
Edit:
Lytham will also be back tomorrow with another headliner.
Is dat een tip? Op een of andere manier moest ik aan Florence and the Machine denken, wellicht door hun grootste hit ‘Dog Days Are Over’ Of is het gewoon een Engelstalige uitdrukking van “laat maar komen”?
Denk dat Damiano David ook een plaatsje zal opeisen in de zomer bij vss festivals dit jaar...welk tijdslot zou deze dan innemen?? Pinkpop zie ik deze nog verschijnen...
Is dat een tip? Op een of andere manier moest ik aan Florence and the Machine denken, wellicht door hun grootste hit ‘Dog Days Are Over’ Of is het gewoon een Engelstalige uitdrukking van “laat maar komen”?
Denk dat Damiano David ook een plaatsje zal opeisen in de zomer bij vss festivals dit jaar...welk tijdslot zou deze dan innemen?? Pinkpop zie ik deze nog verschijnen...
PP is een nieuwe weg ingeslagen, maar dan moet je ook breken met oude tradities en niet in het pluche blijven zitten.
Treed nu eens bijtijds naar buiten met je voorlopige Line Up en ga de concurrentie aan met de andere festivals.
Als bezoeker maak je steeds vroeger de keuze: "waar ga ik volgend jaar naartoe?"