Pinkpop 2026

why not?

rammstein was ook ooit geboekt, en pinkpop boekt soms vaker wel wat 'schunnigere' bands op zn tijd.

maar goed hij staat ook op gedeelde headline spots op graspop dus wat dat betreft zou ie niet voor een lage spot op PP gaan.
Dat ze dan maar Falling In Reverse boeken als ‘schunnerige’ band 😁

The Cure op 3 juli in Polen (Open'er) maakt kans groot dat the Cure op 5 juli RW gaat afsluiten. In dat geval zie ik ze niet echt op Pinkpop belanden.
Of delen Pinkpop en RW soms belangrijke headliners?
Ook gezien de data van de andere festivals waar ze staan lijkt me dit wel krap om dag op dag op te treden op PP.

why not?

rammstein was ook ooit geboekt, en pinkpop boekt soms vaker wel wat 'schunnigere' bands op zn tijd.

maar goed hij staat ook op gedeelde headline spots op graspop dus wat dat betreft zou ie niet voor een lage spot op PP gaan.
Rammstein verkoopt veeeeel beter als de solo shows van Till. Ook is het gezeik dat je krijgt rondom de controverse het niet waar ten opzichte van de kaarten die hij gaat verkopen.

Luke Combs komt vrijdag ook met 3 nieuwe singles, en geeft daarbij aan op insta volgend jaar met een tour te komen. Ik heb ooit gelezen dat ze Combs al eens geprobeerd hadden voor de editie van 2023 of 24 dacht ik.

Nu denk ik wel dat wanneer hij op tour gaat met een nieuw album dit uiteraard in de VS zal zijn, maar ik zou het wel toejuichen als ze een countryartiest van groot formaat (qua populariteit dan ;)) op PP neerzetten.

Wat denken jullie, is Luke Combs iets voor Pinkpop?

Luke Combs komt vrijdag ook met 3 nieuwe singles, en geeft daarbij aan op insta volgend jaar met een tour te komen. Ik heb ooit gelezen dat ze Combs al eens geprobeerd hadden voor de editie van 2023 of 24 dacht ik.

Nu denk ik wel dat wanneer hij op tour gaat met een nieuw album dit uiteraard in de VS zal zijn, maar ik zou het wel toejuichen als ze een countryartiest van groot formaat (qua populariteit dan ;)) op PP neerzetten.

Absoluut en kan mij over de streep trekken voor een kaart, dagkaart is dan zeker. Staat ergens bovenaan mijn wensenlijstje

• Leuk
Waarderingen: JohndeBever

Nee

The Cure op 3 juli in Polen (Open'er) maakt kans groot dat the Cure op 5 juli RW gaat afsluiten. In dat geval zie ik ze niet echt op Pinkpop belanden.
Of delen Pinkpop en RW soms belangrijke headliners?
Ik denk dat dit het vooral onwaarschijnlijker maakt dat The Cure op DTRH zal staan. Lowlands is al uitgesloten en voor BKS lijken ze te groot/duur. Dan zouden Pinkpop en een eigen event als mogelijkheden over blijven. Of ze slaan Nederland helemaal over....

De kans dat hij in Europa is is wel groot want dit kwam vandaag naar buiten.
image.thumb.png.cbaabe763b508c3233756ed847391b41.png

Lytham komt net met Pet Shop Boys aanzetten...
bad day oops GIF by Radio 10

• Haha
Waarderingen: PJ
Lytham komt net met Pet Shop Boys aanzetten...
Die hebben daar meestal minder grote headliners. Teddy Swims lijkt daar een paar dagen eerder headliner te zijn. Op Pinkpop ideale tentafsluiters (wellicht is de tent iets te klein) of anders in de namiddag/avond op Zuid/Noord. Passen allebei prima op Pinkpop (al vind ik Teddy echt afgrijselijk).

Die hebben daar meestal minder grote headliners. Teddy Swims lijkt daar een paar dagen eerder headliner te zijn. Op Pinkpop ideale tentafsluiters (wellicht is de tent iets te klein) of anders in de namiddag/avond op Zuid/Noord. Passen allebei prima op Pinkpop (al vind ik Teddy echt afgrijselijk).
Teddy trapt dat weekend zijn UK tour af. Gaan we niet op Pinkpop zien. Daar drink ik me alvast een borreltje op.

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread