Dag 3 begon bij Hannah Mae, ach ja af en toe offer je jezelf op voor de vriendin, prima zangeres trouwens, maar dan houdt het wel op voor mij. Even afgesproken met wat oude bekenden en heerlijk wat biertjes gedronken en daarna door naar The Boxer Rebellion. vind het zelf een prima band maar matcht niet helemaal met Pinkpop en dan vooral niet op Noord, meer een tent act. Krezip was enthousiast zoals altijd. Ik heb wel een zwak voor deze band, Bram werd in het zonnetje gezet en Jacqueline heeft me nog nooit teleurgesteld. Kaiser Chiefs een stukje van een afstand meegekregen, want er moet ook af en toe gegeten worden. Temperatuur was wat gedaald, aangenaam windje en een flauw zonnetje, ideaal weertje!!
Dan The Warning in de tent, bleek hun laatste show van de tour te zijn, maar daar merkte je niets van of misschien toch wel, want de Mexicaanse dames gaven alles. Heerlijke sfeer ook in de tent! Door het wegvallen van Sigrid (keuze vriendin) gelukkig Biffy kunnen zien en daar had ik wel weer wat ultieme festival momenten, gewoon even beseffen wat een voorrecht het is om met zoveel enthousiaste mensen te genieten van het Pinkpop feest. Dat zijn voor mij wel de ultieme geluksmomenten van zo'n weekend en ja dan komen de waterlanders (sentimenteel mannetje ben ik toch).
Heel klein stukje Dean Lewis in het voorvak meegepakt (kon je nog gewoon na het begin inlopen), maar dat vond ik tenenkrommend slecht en ik wilde Bob Vylan zien en die maakten het helemaal waar! Daarna achteraan blijven hangen en dus geen Korn, maar PDM en dat was heerlijk met een paar cocktails en dan nog Muse als afsluiter. Niet in het voorvak, maar lekker wat naar achteren extreem van genoten, nog steeds een van mijn favoriete bands. Wat een heerlijke afsluiter van een voor ons fantastisch Pinkpop 2025.
Bedankt allemaal voor de fijne sfeer, want dat mag ook wel eens gezegd worden. Vind de saamhorigheid op Pinkpop namelijk veel meer aanwezig dan op menig ander festival (zal geen namen noemen)
Nu nog een paar dagen nagenieten in het Limburgse en binnenkort maar eens nadenken over een persoonlijke top 10 van deze editie.