Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Terrein is ook echt wel een verbetering. Heel fijn om dat rondje weer te kunnen lopen, er zijn echt nog voldoende zitplekken beschikbaar en ook relatief wat schaduwplekjes. Dat het niet zo druk is helpt natuurlijk ook, maar echt prima so far.
Leuk, maar niet spannend. Nummers lijken erg op elkaar. Blijven op deze manier echt een band voor de hoofdpodia tot een uur of 19. Zullen geen hoofdacts worden. Tenminste, nu nog niet.
Leuk, maar niet spannend. Nummers lijken erg op elkaar. Blijven op deze manier echt een band voor de hoofdpodia tot een uur of 19. Zullen geen hoofdacts worden. Tenminste, nu nog niet.
Ik lees hier en daar wat over drukte maar kunnen we met z’n alle concluderen dat nu anno 7 uur savonds het gewoon voor mijn gevoel perfect is. Lekker druk maar niet te . Kunnen we dit niet gewoon elk jaar doen als Max??
Excuus had de meeting niet gered letters waren verplaatst ahah
Ik lees hier en daar wat over drukte maar kunnen we met z’n alle concluderen dat nu anno 7 uur savonds het gewoon voor mijn gevoel perfect is. Lekker druk maar niet te . Kunnen we dit niet gewoon elk jaar doen als Max??
Excuus had de meeting niet gered letters waren verplaatst ahah