Pinkpop 2025

Terrein is ook echt wel een verbetering. Heel fijn om dat rondje weer te kunnen lopen, er zijn echt nog voldoende zitplekken beschikbaar en ook relatief wat schaduwplekjes. Dat het niet zo druk is helpt natuurlijk ook, maar echt prima so far.

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Prima sfeer. Heel relaxed. Veel schadusplekken en veel te ontekken op een relatief klein terrein

Ik lees hier en daar wat over drukte maar kunnen we met z’n alle concluderen dat nu anno 7 uur savonds het gewoon voor mijn gevoel perfect is. Lekker druk maar niet te . Kunnen we dit niet gewoon elk jaar doen als Max??

Excuus had de meeting niet gered :) letters waren verplaatst ahah

• Leuk
Waarderingen: Maria
Ik lees hier en daar wat over drukte maar kunnen we met z’n alle concluderen dat nu anno 7 uur savonds het gewoon voor mijn gevoel perfect is. Lekker druk maar niet te . Kunnen we dit niet gewoon elk jaar doen als Max??

Excuus had de meeting niet gered :) letters waren verplaatst ahah
Denk dat als dit de max gaat zijn Pinkpop binnen een paar jaar failliet is..

Zie dat je zelfs tijdens de optredens tot nu toe nog makkelijk het voorvak in kan.

• Leuk
Waarderingen: puncturewounds
Heerlijk dagje tot nu toe. Maar heb het nog nooit zo rustig meegemaakt. Het is gewoon bijna leeg te noemen

Hoe bevalt anderen het cashless? Bij ons opzich prima maar anderzijds voor je gevoel….

Nu kost een burger al gauw 11 euro ( doet pijn) en voorheen dacht je: nouja dan maar 3 bonnen.

Users who are viewing this thread