Pinkpop 2025

misschien zit er logica achter, maar zien we die logica gewoon niet...
of denken we dat er logica acher zit en zit er geen logica achter, maar gewoon een manager die dat gevraagd heeft
Er zit iig geen logica achter dat Pinkpop niet zelf meteen er ook even een berichtje uitslingerd. Eerste nieuwe naam bekend, rest volgt om 10u oid.

• Leuk
Waarderingen: Oasiss
Wacht even, we gaan Dean Lewis afkraken omdat dat zo verschrikkelijk is, maar Roxy Dekker is 'de' naam? Volgen jullie je eigen logica überhaupt nog wel?
Haha, eens!! Maar ja, over smaak valt niet te twisten. En ik denk dat mensen Roxy misschien gewoon voor de fun een keer willen zien? Zoals dat destijds met Donnie ook was.

Wacht even, we gaan Dean Lewis afkraken omdat dat zo verschrikkelijk is, maar Roxy Dekker is 'de' naam? Volgen jullie je eigen logica überhaupt nog wel?
Waar precies kraak ik Dean Lewis af?

Verder ook appels met peren, dat snap je zelf ook wel. Dean Lewis is een internationale naam, stond die niet zelfs al in de ziggo?
Roxy Dekker is een artiest die immens populair is in Nederland, waarschijnlijk geen bizarre prijs vraagt en echt wel veel jong publiek aanspreekt.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Dean Lewis is een van de grote namen (gok ik). Roxy Dekker kunnen ze prima als Noord-opener kwijt. Donnie stond er ook op die spot. Zou kunnen toch?

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
De mensen die hier Lewis afkraken zijn niet dezelfde mensen die zeggen dat je Roxy Dekker dit jaar moet hebben.

Hoe dan ook, appels met peren natuurlijk Dave. Dekker zal als ze er staat wel niet zo'n grote spot pakken. Lewis wel.

Volgens mij zegt niemand dat Roxy Dekker de naam is. Ik zou het alleen logisch vinden als ze er staat.

Dean Lewis ken ik niet eens en ik zou hem daarom nu nog zeker niet afkraken.

Users who are viewing this thread