Pinkpop 2025

Misschien hebben ze altijd wel hints gedropt, maar heeft niemand ze ooit ontcijfert. :)
Denk inderdaad eerder dit, niet dat ze altijd en overal hints in hebben gestopt. Maar wellicht wel meer als dat we dachten. Sowieso zijn ze daar dit jaar iets meer mee bezig. Zie zo ook de bekendmaking van de eerste namen, met die klok en die wekker, die was natuurlijk overduidelijk, maar dit deden ze voorheen ook niet echt. Mij lijkt het geen toeval dus.

Mocht Inhaler daadwerkelijk toegevoegd worden vind ik dit een hele goeie toevoeging, laat maar doorkomen!

• Leuk
Waarderingen: brutus257 en Casper1995
nou staat Inhaler wel 10 mei in Ziggo.
Staan ze een week voor Pinkpop nog in Japan, 13 juni.
Wel weer het weekend na Pinkpop op Glastonbury.
In theorie, zou het tourtechnisch kunnen...

wellicht eens in de gaten houden of rond 12:30 iets veranderd aan de playlist qua nog zo'n verschuiving in de namen of een andere post op de socials van Pinkpop

• Leuk
Waarderingen: Casper1995
Vond het persoonlijk al een vrij gekke zet dat ze in de Ziggo Dome werden neergezet. Zo groot zijn ze voor mijn gevoel helemaal niet. Denk dat de AFAS een prima formaat is voor die band.

• Leuk
Waarderingen: ChrisV en Timmetje
Het is vooral een band die zonder dat het "de zoon van" was gewoon het niveau van pakweg Circa Waves niet ontstegen was. Dat laatste album is ook een gedrocht.

• Leuk
Waarderingen: Franzzz
Delusional thinking, maar: zou MOJO die Ziggo show niet gewoon willen verplaatsen naar AFAS, maar niet lukte (want 10 mei is AFAS al vol), dus daarom op Pinkpop hebben gezet?

Dit lijkt mij oprecht echt geen toeval van die Spotify lijst. Het zou mij veel logischer lijken om 3 nummers van je headliners bovenin je playlist te hebben en niet 7 random nummers die precies Inhaler spellen

• Leuk
Waarderingen: JP5
Delusional thinking, maar: zou MOJO die Ziggo show niet gewoon willen verplaatsen naar AFAS, maar niet lukte (want 10 mei is AFAS al vol), dus daarom op Pinkpop hebben gezet?
Ja, dat lijkt mij ook niet heel gek.

''Wegens teleurstellende kaartverkoop verplaatst van Ziggo Dome naar Pinkpop.'' Maar ze zullen dan wel productionele redenen aanhalen oid.

Ja, dat lijkt mij ook niet heel gek.

''Wegens gebrek aan succes verplaatst van Ziggo Dome naar Pinkpop.''
Laten we eerlijk zijn: voor veel mensen zal verplaatsen naar Pinkpop beter klinken dan naar een kleinere zaal, haha. Ze kunnen het altijd verbloemen met: ‘Door ….-redenen verplaatst naar …’ en veel zullen niet doorhebben dat dat is om het totaal niet goed verkopen.

Buiten dat, Ziggo is gewoon veel te groot, dus het kan niet anders dat ze, net als de show van Babymetal, iets moeten met die show.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje

Dit lijkt mij oprecht echt geen toeval van die Spotify lijst. Het zou mij veel logischer lijken om 3 nummers van je headliners bovenin je playlist te hebben en niet 7 random nummers die precies Inhaler spellen
Inderdaad, eerst was het zo dat elke headliner 3 of 4 nummers had en die stonden bovenaan. Nu gaat de lijst direct naar 'aangepaste weergave' en komen die nummers tevoorschijn, waarvan de onderste 2 ook nog is pas 4 weken geleden zijn toegevoegd, terwijl de rest op datum van bekendmaking is toegevoegd:1741681217023.png
Mij lijkt het dan ook geen grap, want wat zou hier dan de strategie achter zijn? Haha we hebben jullie laten denken dat Inhaler komt maar helaas, hier zijn Suzan en Freek!??

• Leuk
  • Haha
Waarderingen: Maria en Thieske
Wel een bewussie dus. Maar ook in dat geval een opmerkelijke keuze omdat mensen nu al gaan twijfelen of die Ziggo show wel doorgaat. En ook niet perse een act waar veel mensen op zitten te wachten lijkt me.

Inderdaad, eerst was het zo dat elke headliner 3 of 4 nummers had en die stonden bovenaan. Nu gaat de lijst direct naar 'aangepaste weergave' en komen die nummers tevoorschijn, waarvan de onderste 2 ook nog is pas 4 weken geleden zijn toegevoegd, terwijl de rest op datum van bekendmaking is toegevoegd:Bekijk bijlage 13210
Mij lijkt het dan ook geen grap, want wat zou hier dan de strategie achter zijn? Haha we hebben jullie laten denken dat Inhaler komt maar helaas, hier zijn Suzan en Freek!??
Haha, we hebben jullie laten denken dat Inhaler komt, maar dat is niet.
Depeche Mode komt het optreden inhalen, Krezip wordt dus van de line-up af gehaald

• Haha
Waarderingen: Maria en JohndeBever
Vermoed niet dat het een of-verhaal is, maar eerder dat die gewoon al lang ook vastliggen voor Pinkpop en binnenkort aangekondigd worden. Vaak wordt er een heel parcours vastgelegd. De mindere verkoop zal hun plaatsje op de affiche wel niet ten goede komen. Maar zal dus gewoon zaalshow en festival worden.

Users who are viewing this thread