Pinkpop 2025

Vergeet niet dat het vanuit de Randstad voor het grootste gedeelte max 1 uurtje rijden is, waar dat bij Pinkpop minimaal 2/3 is.
Vind dit ook wel een beetje een dooddoener. Als ik drie dagen naar een festival wil, valt of staat dat toch niet met een uurtje meer of minder moeten rijden.

De laatste ruim tien jaren zijn de festivals wel meer en meer van elkaar vervreemd geraakt.

• Leuk
Waarderingen: Raskolnikov en Timmetje
Toch wel lekker dat verkoop Pinkpop niet een flits verkoop is zoals Lowlands is vandaag weer in klein half uur uitverkocht
Ik denk dat de organisatie hier heel anders tegenaan kijkt.

Overigens zou ik het toejuichen hoor als voorverkoop wat minder hysterisch zou verlopen. Maar om dat nu als pluspunt te betitelen, dat voert ook wel wat ver toch?

De laatste ruim tien jaren zijn de festivals wel meer en meer van elkaar vervreemd geraakt.
Het verschil was 30 jaar geleden al enorm groot. Al zat 'm dat toen vooral in de indeling van 't terrein, niet-muziek programmering en sfeer. De muziekprogrammering is vooral enorm veranderd t.o.v. elkaar gedurende de afgelopen 10 tot 15 jaar.

Toch wel lekker dat verkoop Pinkpop niet een flits verkoop is zoals Lowlands is vandaag weer in klein half uur uitverkocht
Valt best mee die flits verkoop. Als ik nu, ruim 3 uur nadat zij zelf stelden 'uitverkocht' te zijn nog een paar tickets wil kopen, ben ik in 2 minuten door de wachtrij en kan ik gewoon nog aan tickets komen... Vraag me wel af hoe 'uitverkocht' ze dan echt zijn?

Valt best mee die flits verkoop. Als ik nu, ruim 3 uur nadat zij zelf stelden 'uitverkocht' te zijn nog een paar tickets wil kopen, ben ik in 2 minuten door de wachtrij en kan ik gewoon nog aan tickets komen... Vraag me wel af hoe 'uitverkocht' ze dan echt zijn?
In het Pinkpop topic gaan betwisten hoe uitverkocht uitverkocht nou wel niet is ook wel een mooie. Die hebben menig jaar ook wel een intressante definitie van uitverkocht er op na gehouden.

Users who are viewing this thread