Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
reken maar op eind januari voor nieuwe namen, was vorig jaar ook zo en verwacht niet dat er nog daaar voor een worp komt.
en in april zal wel de laatste worp namen zijn en bekendmaking tijdschema.
gezien de route / strategie van afgelopen jaren, lijkt dat ook voor aankomend jaar reeel imo
Random vraag. De large groepsplek zegt dat hij 81m2 is.. dit is toch belachelijk groot? Klopt dit wel en de XL 100m2.. waar komt deze ruimte in 1 keer vandaan?
Random vraag. De large groepsplek zegt dat hij 81m2 is.. dit is toch belachelijk groot? Klopt dit wel en de XL 100m2.. waar komt deze ruimte in 1 keer vandaan?
Zijn toch geen gekke afmetingen? Wij hadden vorig jaar een groepsplek op LL van 100m2 is 10 bij 10m met een partytent in het midden kon je er ongeveer 8 a 9 pop-up tentjes op kwijt. Was precies groot genoeg voor een groep van 10 a 12 mensen.
Zijn toch geen gekke afmetingen? Wij hadden vorig jaar een groepsplek op LL van 100m2 is 10 bij 10m met een partytent in het midden kon je er ongeveer 8 a 9 pop-up tentjes op kwijt. Was precies groot genoeg voor een groep van 10 a 12 mensen.
Is wel gek vergeleken met vorig jaar hoor. De kleine groepsplek is ook "maar" 36m2 voor 4 tentjes, dus de upgrade naar 81m2 voor 6 tentjes klinkt wel bijzonder.
Als je het trouwens met rock Werchter vergelijkt, die hebben al helemaal miniscule plekken.
Op Lowlands dit jaar een 9x9m groepsplek met 5 tentjes en een tarp. Meer dan ruimte zat en hadden er zelfs nog wel 3-4 tentjes bij gekund.
Enne, ik heb dus nog nooit hoeven rennen of heel vroeg er te zijn voor een normale plek op de Pinkpop camping, dus waarom zou je een groepsplek willen?
Is wel gek vergeleken met vorig jaar hoor. De kleine groepsplek is ook "maar" 36m2 voor 4 tentjes, dus de upgrade naar 81m2 voor 6 tentjes klinkt wel bijzonder.
Als je het trouwens met rock Werchter vergelijkt, die hebben al helemaal miniscule plekken.
Ah oke, dan vind ik het alsnog vreemd dat Pinkpop voor 4 tentjes groepsplekken verkoopt, zoiets heb ik op Pinkpop in al die jaren nooit nodig gehad. Voor grotere groepen >10 personen, snap ik dat groepsplekken aantrekkelijk zijn, dus logisch dat ze die nu ook aanbieden.
Op Lowlands dit jaar een 9x9m groepsplek met 5 tentjes en een tarp. Meer dan ruimte zat en hadden er zelfs nog wel 3-4 tentjes bij gekund.
Enne, ik heb dus nog nooit hoeven rennen of heel vroeg er te zijn voor een normale plek op de Pinkpop camping, dus waarom zou je een groepsplek willen?
Tsjah ik vind het zelf persoonlijk wel fijn, heb een vriendengroep die niet allemaal op zelfde tijd aankomt. De groepsplekken zijn tot nu toe in mijn ervaring elke keer dichtbij de fatsoenlijke doortrekbare wc's zonder dat je de hele camping over moet. En je hebt makkelijk ruimte over om samen te zitten zonder dat je op elkaar gepropt wordt door de crew (daar leek het tenminste wel op maar goed heb er geen ervaring mee). Een eigen picnic tafel is ook wel fijn