Pinkpop 2025

Het hangt er allemaal wat van af he.

Eet je op de camping dingen dat je van thuis mee neemt of ga je naar de ontbijttent en koop je voor de rest van de dag ook gewoon snacks/maaltijden aan de kraampjes.

Bij mij bv. is dat het laatste.
Dankje! Dacht even dat wij abnormaal zijn.. het is "ons" weekend, waarbij we donderdag al op de camping zitten.. meestal die dag voor 250,- aan munten halen, even eten op de camping, douche en door naar camping B voor de silent disco (daar ook biertjes nuttigen).
Dan houden we nog een hand vol muntjes over die we meenemen naar de vrijdag, even ontbijtje, koffie.
Dan komen de 3 dagen festivalterrein nog! We ontbijten iedere dag op de camping, en 4 dagen friet en frikadellen ga ik ook niet echt lekker op, dus een kibbeling of een saté pakken we zo nu en dan ook mee!
Het is een lange dag (althans vinden wij) dus is het belangrijk om goed te blijven eten.

Noem me een big spender maar als ik het met 75 euro per dag zou moeten doen.. lig ik 20:00 al in mijn tent!

En zoals eerder gezegd dit is ons weekendje zonder de kids, daar willen we optimaal van genieten..
Zonder de hand op de knip te houden!

Noem me een big spender maar als ik het met 75 euro per dag zou moeten doen.. lig ik 20:00 al in mijn tent!
Voor die 75e kun je ook best aardig ruim eten en alcoholvrij drinken maar denk dat het inderdaad lastiger wordt als je wel alcohol drinkt.

Uiteindelijk is het voor iedereen anders en dat is prima.... zolang je maar geniet!

Voor de twijfelaars, er staan momenteel op de doorverkoop zo te zien 2 Pinkpop-zaterdag tickets voor 136,50 ipv 155,-

EDIT: aaaaannnnnnddddd there gone!

Screenshot_20250322-161915.png

Laatst bewerkt:

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread