Pinkpop 2025

Van de geld dat je uitgeeft aan Imagine Dragons en Di-Rect kun je naar zo'n 10 losse concerten in een poppodium, waar ze wél harde gitaren leveren. Ook een optie, dacht ik zo :)
Dat is helemaal waar elo, in mijn geval is het ook geven en nemen, zij zit meer in de pop/rock hoek qua interesse, vandaar

• Leuk
Waarderingen: brutus257
Ik kom toch nog terug op deze post...

zou het zelf een hele strakke actie van Claude vinden als hij Matthijn Buwalda als gast-artiest op het Pinkpop podium zou halen, voor het nummer 'Mooi' dat ze samen in Beste Zangers deden.

Al is het alleen maar om Matthijn Buwalda op het Pinkpop podium te zien, lijkt me out of the box tov andere samenwerkingen van Claude.
Ik vind het een top idee!

Volgens mijn Pinkpop afspeellijst hebben Kid Kapichi en Bob Vylan ook een nummer samen. Die staan dan alleen op Pinkpop niet op dezelfde dag, dus lijkt me sterk dat die samen op het podium staan.

Mooi, dan kan ik van tevoren nog wat goedkope tickets scoren!

Wel een verschrikkelijke remix zeg, nondeju.
Als de totale kaartverkoop tegenvalt dan hoef je ook geen grote aantallen goedkope kaarten via Ticketswap te verwachten lijkt mij.

En de Vaste gasten tickets zorgen er vast voor dat veel mensen niet tot het laatst wachten met het kopen van kaarten en zeker niet als het gaat om groepjes.

Anouk Wolf is inmiddels toegevoegd in de app, wellicht volgt 1 of meerdere update(s) op de site dan ook snel?

Screenshot_20250325-183136 (1).png

Users who are viewing this thread